کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم ملی پرتغال پس از بازی با ایسلند از وضعیت چمن ورزشگاه حریف انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه الریاضیة اسامی چهار نفر ار بازیکنان خارجی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
وزیران اموز خارجه ایران و عربستان در خصوص دیدارهای دوستانه تیم‌های مطرح دو کشور به اتفاق نظر رسیدند.
پی‌اس‌جی و نیمار پشت صحنه در تلاش برای پایان همکاری‌شان هستند و ستاره برزیلی احتمالا راهی عربستان می‌شود اما کریستیانو رونالدو به شکل غیر مستقیم در این انتقال نقش داشته است.
محمدرضا آزادی با وجود اینکه در هفته اول پایش به گلزنی باز نشد، یکی از موثرترین بازیکنان تیمش بود.
رونالدو، الهلال را با خاک یکسان کرد و با ماشین تعویض شد
ترکیب النصر برای دیدار فینال جام باشگاه های عرب و تقابل با رقیب دیرینه اعلام شد.
النصر با تنها گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی راهی فینال مسابقات جام باشگاه‌های عربی یا همان جام سلطان سلمان شد.
النصر برای رسیدن به فینال جام باشگاه‌های عرب با تمام قوا به مصاف نماینده عراق خواهد رفت.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
رونالدو می گوید که النصر به مرور زمان و با انجام بازی های مختلف پیشرفت می کند.
هافبک ایرانی الوحده در انتظار یک جدال بزرگ با ستاره‌های فوتبال جهان در جام باشگاه‌های عرب است.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد، نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام ملک سلمان داشت تا به ستاره مرحله گروهی این رقابت‌ها تبدیل شود.
کریستیانو رونالدو با گلزنی برای النصر مقابل المنستیری تونس به رکورد جدیدی دست پیدا کرد.
یکی از مربیان مشهور بوندس‌لیگا می‌گوید ستاره‌ای که شروع‌کننده موج انتقال‌ها به فوتبال عربستان بوده کریم بنزما است و نه کریستیانو رونالدو.
این رفتار کریستیانو رونالدو و باشگاه النصر باعث عصبانیت و ناراحتی تیم مصری شده است؛ تا جایی‌ که سرپرست این باشگاه اعتراض خود را به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.
در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
کریستیانو رونالدو که در آخرین دقیقه دیدار پرتغال مقابل ایسلند در دویستمین بازی ملی‌اش گلزنی کرد در طول نشست خبری لبخندی بزرگ بر لب داشت و نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.
کریستیانو رونالدو در بازی شماره دویستم خود در تیم ملی پرتغال توانست که گل پیروزی بخش تیم ملی کشورش را مقابل ایسلند بزند.
کریستیانو رونالدو با قرار گرفتن در ترکیب امشب پرتغال مقابل ایسلند، تنها بازیکن مرد تاریخ فوتبال لقب گرفت که به رکورد ۲۰۰ بازی ملی رسید؛ پیش از شروع بازی از این ستاره تیم ملی پرتغال تجلیل شد.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از برتری مقابل ایسلند دو بازیکن باتجربه تیمش را مانند کودکانی توصیف کرد که هر روز به دنبال رشد هستند.
تیم ملی فوتبال پرتغال با گل دیرهنگام کریستیانو رونالدو با نتیجه 1-0 ایسلند را در رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 شکست داد.
شوخی کریستیانو رونالدو با یک خبرنگار ایسلندی در نشست خبری دیروز تیم ملی پرتغال و واکنش این خبرنگار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.
نکته دیگری که این روز‌ها در مصلای امام خمینی به کریستیانو رونالدو نسبت داده شده همان ندادن پیراهنش به بازیکن تیم اسرائیل است؛ یک گزاره کاملا غلط دیگر که حتی با بررسی تصاویر همان بازی هم می‌شود پی برد که پرتغال آن روز با ایسلند بازی کرد و نه اسرائیل!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ