مدیرکل راه آهن عراق جزئیات پروژه خط ریلی شلمچه به بصره را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
به یک روش بسیار مهم. در ۱۹۴۲، [رئیس‌جمهور فرانکلین دی.]روزولت دستور یک برنامه فوری برای بمب را صادر کرد. «آرتور کامپتون» (Arthur Compton) اوپنهایمر را برای ریاست گروهی در [دانشگاه کالیفرنیا]برکلی انتخاب کرد که روی تمام جزئیات کار کنند – چیزی که نیاز داشتند و چگونگی انجام کار. گروه نتایج را به کامپتون داد و پروژه منهتن متولد شد.
دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی فاش کرد که این باشگاه از سال 2019 تلاش برای جذب مسی را آغاز کرده است.
شهردار منطقه ۴ جزییات پروژه فرامنطقه‌ای «سرزمین آسمان‌ها» را تشریح کرد.
منچستریونایتد برای خرید آندره اونا پروژه هیجان انگیز و موفقی را سپری کرد که دیلی میل جزئیات آن را فاش کرده است.
بر اساس اطلاعات ثبت شده در تالار مولدسازی دارایی های مازاد دولت، ۵۸ پروژه در مرحله «مصوب مازاد» و تنها یک پروژه در ملحه «آماده عرضه» قرار دارد.
رسانه‌های معاند در حالی پروژه کشته سازی "پیمان گلوانی" را کلید زده اند؛ که براساس مدارک وی به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده و در اثر بیماری در بیمارستان فوت کرده است.
شرکت اروپایی MBDA از امروز (۱۹ ژوئن) برای اولین بار در نمایشگاه هوایی پاریس جزییات پروژه AQUILA را رونمایی خواهد کرد.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات پروژه تخمین سطح زیرکشت محصولات کشاورزی استراتژیک توسط هوش مصنوعی را بیان کرد.
مدیر پروژه استقرار ثبت سامانه‌ای معاملات خودرو با تشریح جزییات این سامانه، گفت: تمام نقل و انتقال خودروها به هر روش و مدل تنها باید از طریق سامانه ثبت معاملات خودرو انجام شود.
عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل موسسه دانشمند، جزئیاتی از برنامه‌های بنیاد برای بکارگیری ظرفیت‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های اقتصادی و محرومیت‌زدایی را تشریح کرد.
جزئیات زیادی از مشخصات فنی این خودرو اعلام نشده است. احتمالا دو نوع پیشرانه با کد P ۷۲۰ و P ۸۵۰ برای این پروژه قابل سفارش باشد. این بدان معناست که منصوری AMG SL ۶۳ را به کمتر از ۷۲۰ و ۸۵۰ اسب بخار تنظیم کرده است.
خیراله خادمی گفت: در بخش ریلی ۵ پروژه است که مجموع این ۵ پروژه ۵۶۱ کیلومتر بوده که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
سخنگوی شهرداری تهران از رونمایی از پنج پروژه در یازدهمین شنبه «امید و افتخار» که توسط شرکت خاکریز آب به مرحله بهره‌برداری رسیده، خبر داد.
مجید بهزادپور گفت: در قانون شخص ثالث پیش بینی شده تا ۲.۵ درصد سهم خسارت در صورتی که طرفین درگیری در تصادف توافق داشته باشند، نیازی به کروکی نیست و به صورت توافقی خسارت به زیان دیده پرداخت می‌شود.
رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با بیان اینکه از همان ابتدای امسال برنامه‌ریزی کردیم که مهر ماه ۱۴۰۱، آموزش حضوری داشته باشیم، گفت: قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده است.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: «پروژه اتوبوس برقی پروژه متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته بوده و نخستین پروژه‌‎ای است که بخش خصوصی به‌صورت بلندمدت به آن ورود کرده و می‌خواهد ۵۰دستگاه اتوبوس برقی که گران‌ترین اتوبوس موجود در دنیا محسوب می‌شود را وارد شهر تهران کند.»
باشگاه مس سونگون ورزقان با انتخاب رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل و شروع تیم‌داری در رشته های پرطرفدار، به دنبال تبدیل شدن به قطبی جدید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ