اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کاسمیرو باید نمایش بهتری را در بازی برابر بارسلونا ارائه می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، از عملکرد خط میانی تیم تحت هدایت اریک تن هاخ انتقاد کرده و معتقد است آن‌ها باید دو هافبک جدید جذب کنند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل دورتموند به انتقاد شدید از شاگردانش پرداخت.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست منچستریونایتد مقابل رکسهام با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم گفت بازیکنان یونایتد در این مسابقه او را ناامید کرده‌اند.
اریک تن هاخ اعتقاد دارد میسون مونت به منچستریونایتد کمک می‌کند تا در خط میانی پویاتر باشد.
دوایت یورک این باور که منچستریونایتد زیر نظر اریک تن‌هاخ پیشرفت کرده را زیر سوال برد و گفت، تن‌هاخ بیشتر از سولسشر باخته است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، از عملکرد تیمش در بازی مقابل تاتنهام انتقاد کرد و گفت شیاطین سرخ اجازه دادند بازگشت و جبران دو گل برای تاتنهام خیلی راحت باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید علت استفاده نکردن او از هری مگوایر در سمت چپ دفاع میانی این است که مگوایر در توپهای ارسالی از سمت چپ عملکرد خوبی ندارد.
بعد از آنکه اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از فشردگی بازیهای تیمش انتقاد کرد سرمربی تیم برزیلی پالمیراس به او واکنش عجیبی نشان داد تا ثابت کند برنامه تیم او به مراتب فشرده‌تر است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون از داور مسابقه به شدت انتقاد کرد و مدعی شد در برخورد توپ به دست بازیکن حریف یک پنالتی واضح برای یونایتد گرفته نشده است.
آن چه بین تن‌هاخ و هافبک بلژیکی لستر گذشت، شایعات انتقال او به اولدترافورد در تابستان سال جاری را داغ‌تر کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کریستال پالاس ضمن ستایش از بازیکنانش از یکسان نبودن داوری‌ها در مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، گفت که قصد انتقام‌گیری از سیتی را ندارند و تاکید کرد که با شجاعت و خودباوری قادر به شکست سیتیزن ها خواهند بود.
سرمربی تیم منچستریونایتد ترجیح داد خود را نسبت به انتقال رونالدو به النصر بی تفاوت نشان دهد.
من برای تن‌هاخ احترام قائل نیستم، چون او هم برای من احترامی قائل نیست. نمی‌دانم چرا وین رونی آن‌قدر شدید از من انتقاد کرد. شاید به خاطر این است که بازنشسته شده و من هنوز دارم در سطحی بالا بازی می‌کنم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، به شدت از عملکرد تیمش برابر استون ویلا انتقاد کرد.
مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، اریک تن هاخ را به خاطر رفتارش با کریستیانو رونالدو مورد انتقاد قرار داد.
پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که تعویض‌های اریک تن‌هاخ برابر چلسی درست نبوده است.
اریک تن هاخ، مربی یونایتد، بار دیگر از رفتار رونالدو در دقایق پایانی بازی برابر تاتنهام انتقاد کرد و گفت که او باید عواقب کارش را بپذیرد.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقاد‌هایی تند از اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، در گفتگوهای خصوصی سبک کاری به شدت از سبک کاری اریک تن‌هاخ انتقاد کرده است.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از رفتار صورت گرفته با کاسمیرو در این تیم انتقاد کرد.
پیرس مورگان، مجری انگلیسی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، از نوع رفتار اریک تن‌هاخ با ستاره پرتغالی به شدت انتقاد کرد و او را با الفاظی تند مورد خطاب قرار داد.
مدافع سابق آرسنال از رفتار اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با هری مگوایر انتقاد کرده و می‌گوید او کاپیتان یونایتد را سپر بلای عملکرد ضعیف تیمش کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکن این تیم مارکوس راشفورد دفاع کرد. این در حالی است که راشفورد به دلیل عملکردش در مقابل برایتون با انتقادهای تندی مواجه شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ