دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران با جملاتی کوتاه به سوالات خبرنگار ما درباره حکم محرومیت سه ساله‌اش پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
پیشکسوت باشگاه استقلال حضور جواد نکونام در راس کادرفنی آبی پوشان را اتفاق خوبی می‌داند و تاکید دارد همه باید به او کمک کنند تا در کارش موفق شود.
واکنش پدر حسن یزدانی به کشتی او در انتخابی
پیشکسوت استقلال به شکست این تیم در داربی و شادی خاص علیرضا بیرانوند بعد از بازی که شکایت استقلالی‌ها را به دنبال داشت، واکنش نشان داد.
رییس فدراسیون فوتبال از امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد و در حاشیه جمله عجیبی را خطاب به حسن یزدانی گفت.
ساخت سد کانی‌سیب یکی از مهمترین پروژه‌های دولت روحانی برای احیای دریاچه ارومیه است که می‌تواند سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب را به سمت دریاچه روانه کند.
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن نسبت به حذف نام «حسن یزدانی» از لیست برترین‌های ورزش کشور واکنش نشان داد.
سید حسن نصرالله افزود: حاج قاسم فردی بااخلاص بود و یکی از نامزدهای طبیعی برای ریاست جمهوری ایران بود اما وی ترجیح داد در جبهه باقی بماند، او عاشق شهادت بود و چیزی برای خود نخواست.
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
رییس فدراسیون کشتی می گوید حتی قرارداد یک میلیاردی هم برای کشتی گیران ایرانی کم است.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی، انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی را به کشتی فرنگی ایران تبریک گفت.
محمد بنا که مدتی است هیچ توضیحی درباره شرایط تیم ملی قبل و بعد از اعزام به رقابت‌های جهانی نداشته است، نسبت به این انتصاب واکنش نشان داد.
یزدانی همواره احترام بزرگتر و مربیانش را حفظ کرده و این بار هم همین کار را کرد تا نشان بدهد چرا با خیلی‌ها متفاوت است.
حسن یزدانی کشتی گیر پرافتخار کشورمان، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش قهرمانی و کسب مدال طلا توسط علی ارسلان در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی را تبریک گفت.
حسن یزدانی: خدا بخواهد و مردم هم دعا کنند مسابقات را به خوبی تمام خواهیم کرد.
حسن روشن کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه تاج و استقلال به ادعای جنجالی جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون واکنش نشان داد.
امروز مطالبی همچون دلار آمریکا در مرز ۲۹هزار تومان، بیت کوین به زیر ۳۰۰۰۰ دلار سقوط کرد!،  شبریز کدال ساز شد، تحلیل بنیادی شتران | عملکرد ۹ ماهه شتران چگونه بوده است؟، تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی |سهامداران ثشاهد و خصدرا بخوانند، پای آذرآب به مجمع سغرب باز شد!، خبری مهم برای خودروسازان، اصلاح بورس سنگین خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فعالان بازار ارز در معاملات امروز در حالی شاهد ثبات نرخ دلار در صرافی های بانکی بودند که در بازار آزاد، دلار به روند صعودی ادامه داد.
حسن نمکدوست نوشت: اعتراف می‌گیرم پس هستم، وقتی نتوان همدلی و همراهی مردم را به دست آورد، به‌ناچار باید اعترافات اجباری‌شان را پخش کرد.
واکنش فیلا به آمادگی حسن یزدانی: انگار استراحت ندارد
جواد خیابانی در برنامه سلام،صبح بخیر به سخنان عجیب حسن عباسی در خصوص فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
دادستان تهران به اظهارات تفرقه افکنانه حسن عباسی واکنش نشان داد.
سخنان تلخ و غم‌انگیز پدر فرهیخته و فهیم سینمای ایران و یکی از پایه گذران سینمای موج نو، استاد داریوش مهرجویی، دل هر ایرانی شیفته فرهنگ و هنر این سرزمین را بدرد می‌آورد! چه می‌کنید آقایان با سرمایه های گرانباری که مایه مباهات و افتخار ملت ما هستند! فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ آقایان سازمان سینمایی!؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ