رییس فدراسیون کشتی می گوید حتی قرارداد یک میلیاردی هم برای کشتی گیران ایرانی کم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.
رئیس فدراسیون کشتی در خصوص احتمال رد صلاحیتش تاکید کرد که این موضوع صحت ندارد.
رئیس فدراسیون کشتی در خصوص احتمال رد صلاحیتش تاکید کرد که این موضوع صحت ندارد.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‏بیانیه حکومت افغانستان نشان می‌دهد پیام اخطار قاطع رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه حق مردم‌مان را هر جا باشد می‌گیریم،
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش جدیدی به اتفاقات اخیر داشته است.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واکنش جدیدی به اتفاقات اخیر داشته است.
رئیس فدراسیون کشتی در نخستین واکنش خود به نماز خواندنش در مراسم دیدار روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: خداراشکر که کار غیرشرعی نکردیم و کتک خوردیم.
رییس سابق فدراسیون کشتی، به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر قصدش برای معرفی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
واکنش پولادگر به حملات تازه دبیر؛ باب توهین بازشده
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: حکم جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر طبق قوانین و مقررات قضایی ایران و با طی فرایند دادرسی صادر شده است.
دبیر ستاد حقوق بشر به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داد.
برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
علیرضا دبیر می‌گوید کشتی‌گیرانی که در فینال جام جهانی مقابل آذربایجان شکست خوردند، بدلیل باخت انفرادی که داشتند، شادی نکردند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آن‌ها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آنها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
رئیس فدراسیون کشتی ایران به اظهارنظر مربی تیم ملی کشتی روسیه درباره سرمربی ایران واکنش نشان داد.
اگر قرار باشد درباره هر چیزی اظهارنظر کنم. این همه کشتی گیر هستند که می‌بازند و می‌برند. شاید پدر آن‌ها هم ناراحت شود. من نمی‌توانم جواب همه را بدهم.
جلیل محبی، دبیر سابق ستاد امر به معروف درباره حادثه منجر به فوت مهسا امینی واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه چندین واحد قضایی و غیر قضایی دستوراتی را برای تحقیق و بررسی صادر کرده‌اند و تیم‌های ویژه و تخصصی نیز تشکیل شده است، تاکید کرد تحقیقات و اعلام نتایج نباید مشمول مرور زمان شود و فرآیند طولانی را طی نماید.
رییس فدراسیون کشتی گفت: برخی‌ها در سال‌های قبل با دایره و تنبک زدن و دعوت از ۴ تا سلبریتی به مراسم، به دنبال این بودند که خودشان را گنده کنند.
واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به ترور یک مدافع حرم
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، خواستار شناسایی و مجازات مقصران و قاصران حادثه آبادان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ