اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تلاش زیادی که صورت گرفت، مدیرکل با قرار وثیقه موقتا آزاد و مدیر «حافظیه» دو شب است در بازداشت به سر می‌برد. رییس نهاد ریاست‌جمهوری، وزیران میراث و دادگستری و… دو روز است همه تلاش می‌کنیم، اما این بانوی مومنه و متخصص ـ مدیر حافظیه ـ در بازداشت و پدر و مادر سالخورده‌اش چشم‌انتظار و نگران هستند! اما گویا اراده‌ای برای حل مساله نیست؟! به‌راستی به کجا چنین شتابان؟! با این رفتار‌ها و احکام قضایی به دنبال اثبات چه چیزی هستیم؟!
میثم پیرفلک، پدر کیان پیرفلک با انتشار ویدئویی در اینستاگرام به قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجرا‌های اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجراهای اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
پدر آرات حسینی در واکنش به انتقاد‌ها در فضای مجازی نوشت: ایران بامردمانی نفرین شده که تا یک حرفی برامون ساخته می‌شه عقده‌هاشون رو می‌نویسند! این جماعت لیاقت آرات من را نخواهند داشت تو اولین فرصت دیگر خواهیم رفت.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
پدر آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا واکنش تندی به نیمکت نشینی پسرش نشان داد.
انتشار خبر به هوش آمدن عبدالحق نوری که در جریان یک مسابقه فوتبال در سال 2017 به کما رفته بود، واکنش پدر این بازیکن را در پی داشت.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
از ساعاتی قبل شایعه فوت پدر کیان پیر فلک، شهید خردسال حادثه ایذه منتشر شده است.
پائولو مالدینی، مدیر باشگاه میلان، می‌گوید نتوانسته واکنشی به گل پسرش نشان دهد اما به عنوان یک پدر بسیار خوشحال شده است.
پائولو مالدینی، مدیر باشگاه میلان، می‌گوید نتوانسته واکنشی به گل پسرش نشان دهد اما به عنوان یک پدر بسیار خوشحال شده است.
یک اشتباه در ترجمه متن روس در خبر مربوط به سردار آزمون با واکنش پدر وی مواجه شد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به انتقادات پدر حسن یزدانی می‌گوید که نه او 110 کیلو وزن دارد و نه ضربان ملی‌پوش 86 کیلوگرم ایران به 250 رسیده است.
پدر مهسا امینی در واکنش به تجمعاتی که این‌روز‌ها به نام مهسا امینی در سطح کشور و استان کردستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تجمعات هیچ ربطی به ما ندارد و نه از طرف ما بوده و نه خودم و نه خانواده‌ام به این کار‌ها راضی نیستیم.
اگر قرار باشد درباره هر چیزی اظهارنظر کنم. این همه کشتی گیر هستند که می‌بازند و می‌برند. شاید پدر آن‌ها هم ناراحت شود. من نمی‌توانم جواب همه را بدهم.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی با تسلیت به پدر و مادر و خانواده داغدار ایشان، مواضع مداخله‌جویانه خارجی در مورد این حادثه تأسف‌بار را محکوم کرد.
پدر حسن یزدانی با کنایه‌هایی تند خطاب به رییس فدراسیون کشتی، گلایه‌های شدیدش از واکنش دبیر به شکست یزدانی را عنوان کرد.
گفتگویی کوتاه با پدر و مادر کامران قاسم‌پور پس از قهرمانی پسرشان
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت
سخنان تلخ و غم‌انگیز پدر فرهیخته و فهیم سینمای ایران و یکی از پایه گذران سینمای موج نو، استاد داریوش مهرجویی، دل هر ایرانی شیفته فرهنگ و هنر این سرزمین را بدرد می‌آورد! چه می‌کنید آقایان با سرمایه های گرانباری که مایه مباهات و افتخار ملت ما هستند! فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ آقایان سازمان سینمایی!؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ