رئیس جمهور در دیدار مشاور امنیت ملی هند با اشاره به سابقه طولانی روابط دوستانه دو کشور گفت: امروز نیز اراده سران ایران و هند گسترش روابط به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمیدرضا مقدم‌فر، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در حضور جمعی از نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تبریز با ارائه تحلیلی از وضعیت رو به جلوی قطار انقلاب اسلامی و سردرگمی دشمنان انقلاب اظهار داشت: امروز وقتی به آرایش جبهه ضد‌انقلاب با حمایت و میدان‌داری سیاستمداران و سران نظام سلطه جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم به‌رغم میل و اراده آنان، قطار انقلاب اسلامی از حرکت باز‌نایستاده و با وجود همه دشمنی‌ها و کارشکنی نفوذی‌ها و فتنه‌انگیزی پادو‌های داخلی آن‌ها و حامیان بد‌دل و غافل آنان در داخل کشور، قدرتمندانه پیش می‌رود.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
اخیرا آمار‌هایی در خصوص میزان صادرات نفتی در سال ۲۰۲۲ میان کشور‌های مختلف نفتی ارایه شده که در این جدول عربستان ۶ برابر ایران درآمد داشته و عراق هم دو برابر و نیم ایران نفت فروخته ست. بر اساس آمار‌ها ایران از منظر درآمد سرانه، قعرنشین این جدول است.
در بیانیه سران کشور‌های اتحادیه اروپا آمده است: بلاروس باید به نیرو‌های مسلح روسیه اجازه استفاده از خاک خود از جمله برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی بدهد و ایران نیز باید ارائه پهپاد به روسیه را متوقف کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشور‌های غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آن‌ها بود گفت: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اولین محور گفتگوهای رئیس‌جمهور در حوزه مسائل سیاسی فی مابین بود، اراده سران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها بود.
رهبر انقلاب فرمودند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست سران قوا گزارشی از روند بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در مجلس ارائه کرد.
۲۰ انجمن تولیدی در مکاتبه ای با سران قوا اعلام کردند که بانک‌ها به دلیل ضعف در زمینه تأمین مالی و تسهیلات دهی و قانون ذینفع واحد، از ارائه تسهیلات به بنگاه‌های بزرگ تولیدی اجتناب میکنند.
اعضای شورای شهر تهران با نگارش نامه‌ای خطاب به سران قوا پیشنهاداتی در رابطه با کنترل بحران آلودگی هوا پایتخت ارائه دادند.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به نوع موضع گیری برخی از مقامات غربی در مورد اعتراضات در داخل ایران و نوع مواجهه آن‌ها با اعتراض کنندگان در داخل کشور‌های خودشان گفت: سران این رژیم‌ها پس از تقسیم تروریسم به خوب و بد، از اغتشاش و اعتراض نیز تعریف دلخواه خود را ارائه می‌کنند.
تیمی از متخصصان و پزشکان ایرانی با استفاده از ژن‌درمانی روشی منحصر به فرد به نام کارتی‌سل‌تراپی را برای درمان کودکان سرطانی ارائه کرد.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
صدراعظم آلمان با ابراز تاسف نسبت به عدم حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست، از مسکو خواست پیشنهادات خود برای تحقق صلح در اوکراین را ارائه دهد.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
رئیس جمهور روسیه با رد ادعای همتای فرانسوی خود علیه کشورش به سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشنهاد برگزاری نشست سه‌جانبه در خصوص مناقشات قره باغ را ارائه کرد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه اراده جدی روسای جمهور ایران و روسیه این است که سطح روابط اقتصادی به حداکثر ممکن برسد، گفت: این رویکرد در سطح سران دو کشور فرصتی استثنائی است.
رئیسی با بیان اینکه در این دیدار‌ها اراده جدی جمهوری اسلامی در توسعه روابط همسایگی برای طرفین محرز و تصمیمات خوبی برای گسترش همکاری‌ها اتخاذ شد، تصریح کرد: سران کشور‌های چین، پاکستان، هند و دیگر کشور‌ها به شکل رسمی از بنده برای سفر دعوت به عمل آوردند که این سفر‌ها در زمان مناسب برای پیگیری توافقات صورت گرفته در این دیدار‌ها انجام خواهد شد.
رئیس کل دادگستری تهران گفت: پیشنهاداتی در خصوص شرکت کیان تایر به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارسال شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه مجلس در خصوص قیمت‌ها مشخص است و هیچ مصوبه‌ای در جلسه سران قوا مبنی بر لغو آن قانون نداشته ایم.
امیر سراج، اختر فیزیکدان جوان دانشگاه هاروارد آمریکا با ارائه طرحی عجیب قصد دارد تا یک جرم بین ستاره‌ای را با استفاده از یک آهن ربای بزرگ از دل اقیانوس خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ