مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: مکمل‌های نانو دارو در سازمان تدارکات پزشکی، برای اولین بار تولید می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گودسون به ما می‌گوید: "تحقیقی وجود دارد که نشان می‌دهد مکمل روزانه پپتید‌های کلاژن در زنان یائسه می‌تواند سلامت پوست، استخوان و مفاصل را بهبود بخشد. مصرف کلاژن در واقع می‌تواند به بدن شما کمک کند کلاژن بیشتری تولید کند. "
مصرف امگا ۳ تا حد زیادی سطح اسید دوکوزاهگزانوئیک را در خون و بافت‌های ما تعیین می‌کند زیرا بدن ما فقط می‌تواند مقدار محدودی اسید دوکوزاهگزانوئیک تولید کند. مصرف منظم غذاهای دریایی یا مکمل‌های غذایی می‌تواند این سطوح را افزایش دهد.
یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید چاپگرهای سه بعدی ساخت مدل‌های طلا و جواهر در کشور شد.
همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.
دانشمندان اعلام کردند افرادی که به منیزیم علاقه دارند بهتر است بیشتر آجیل بخورند تا مکمل. تووار گفت که بدن مواد مغذی موجود در غذا را بهتر از موادی که تولید و در مکمل‌ها قرار داده می‌شود، پردازش می‌کند.
گوگل با تغییر سیاست‌های خود رسماً اعلام کرده است که از تمام اطلاعات عمومی شما استفاده می‌کند تا برای خودش مدل‌های هوش مصنوعی بسازد.
مصرف مکمل‌های پروبیوتیک دام و طیور با افزایش بازدهی واحدهای دامپروری به رونق اشتغال و بهبود معیشت دامپروران در مناطق محروم کمک می‌کند.
برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی به تولید رنگدانه (ملانین) در فولیکول‌های مو کمک می‌کنند. لذا به منظور حفظ رنگ طبیعی موها باید به میزان کافی از این مواد مغذی مصرف کنید.
روز پنجشنبه گذشته نیز یک تیم تحقیقاتی از موسسه «وایزمن» در فلسطین اشغالی (رژیم صهیونیستی) گزارش تحقیقات خود در ارتباط با مدل‌های جنینی انسانی بر اساس سلول‌های بنیادی را منتشر کرد.
یکی از موارد استفاده اصلی مدل‌های هوش مصنوعی، تولید گزارش‌های ساده، مقالات خبری و محتوا‌های متنی دیگر است. اکثر مدل‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT یا بینگ‌چت می‌توانند درباره یک موضوع خاص تحقیق کنند.
مکمل‌ها و مخمرهای پروبیوتیک از جمله فرآورده‌های مبتنی بر زیست‌فناوری و از لازمه‌های سلامت به شمار می‌روند که توسط یک شرکت دانش‌بنیان به تولید رسیده‌اند.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
نتایج تحقیق جدید محققان مرکز اپیدمیولوژی چاقی در دانشگاه کلرادو آنشوتز در آمریکا نشان می‌دهد ۹۰ درصد زنان باردار مواد مغذی کافی را در طول بارداری تنها از طریق غذا دریافت نمی‌کنند و باید دنبال مکمل‌ها برای پر کردن این کمبود باشند.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
غذا‌های حاوی کلاژن نیز مانند مکمل‌های کلاژن به عنوان راهی برای تقویت تولید کلاژن در بدن پیشنهاد شده‌اند، هر چند که پژوهش‌های علمی چندانی وجود ندارد که ثابت کرده باشد خوردن این غذا‌ها می‌تواند به طور مستقیم به سلامت پوست یا مفصل سود برساند.
برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی به تولید رنگدانه (ملانین) در فولیکول‌های مو کمک می‌کنند؛ لذا به منظور حفظ رنگ طبیعی مو‌ها باید به میزان کافی از این مواد مغذی مصرف کنید.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی دستگاه تولیدکننده نانوذرات مایع شدند و از این دستگاه در تولید مکملهای نانویی بهره بردند.
جلایی‌پور استاد جامعه شناسی در پاسخ به این سوال که چقدر ضرورت دارد تا کرسی آزاد اندیشی که همیشه بر شکل‌گیری آن تاکید شده بود بین تمام دانشجویان با هر گرایش فکری دایر شود تا هر دانشجویی بتواند آزادنه عقاید خود را بیان کند، گفت: کرسی آزاداندیشی بیشتر یک دستور ماند.برخی آن را اینگونه معنا کردند که اساتید بیایند مواضع حکومت را تایید کنند. آزاداندیشی به آزادی نهادی در جامعه و دانشگاه‌ها نیاز دارد. وقتی گزینش، حراست و کمیته‌های انضباطی بر محیط دانشگاهی حاکم است انجام پژوهش و گفت‌وگوی آزاد با مشکل روبرو می‌شود. تولید اندیشه دستوری نیست.
اپل پس از کاهش قابل توجه تولید در یکی از کارخانه‌های چین به دلیل شیوع کووید ۱۹ پیش بینی می‌کند تعداد محموله مدل‌های رده بالاتر آیفون ۱۴ کاهش یابد.
اپل در آیفون ۱۴ و به ویژه مدل‌های پرچمدار آن، تغییراتی را در پیش گرفته است که در خط تولید آیفون، اولین تجربه‌ها محسوب می‌شود، اما بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که این تغییرات در اصل ویژگی‌هایی است که از اندروید کپی برداری شده است.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.
محققان دریک شرکت دانش بنیان موفق به تولید مکمل های ورزشی نانویی شدند که مانع از در معرض قرار گرفتن افراد به عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ