مربی گلرهای نساجی مثل همیشه با حساسیت خاصی کار شاگردان خود را زیر نظر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی گفت: زمانی که تولید در بازار افزایش یابد،شاهد رونق ساخت و ساز در تولید مسکن می‌شویم و با افزایش سرعت در مسکن، ابزار برای کنترل قیمت ایجاد می‌شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن گفت: ۸۰ درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل امکان صادرات دارد
یک کارشناس صنعتی با بیان اینکه در حال حاضر بازار ساخت و ساز وارد دوران رکود شده است، گفت: با توجه به طرح کاهش مصرف برق، بخش تولید کشور به ویژه در حوزه فولاد و نورد با افت مواجه می شود.
نیمار دا سیلوا سانتوس، پدر نیمار، به دلیل ساخت و ساز غیر قانونی در عمارت متعلق به پسرش بازداشت شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در رود دره قوری چای باعث انباشت آب در کانال زیر پل رو گذر بزرگراه فتح شده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت:سال گذشته ۶۲ درصد ساخت و ساز در بافت فرسوده افزایش یافت و امسال نیز قرارگاه جهادی مسکن با دو هدف کار خود را دنبال می‌کند.
وزیر دادگستری ترکیه از پیگیری وضعیت فنی ساختمان های فروریخته از زلزله اخیر این کشور خبر داد.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: هرگونه ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واجد ممنوعیت قانونی و برابر باحفظ کاربری، یگان حفاظت امور اراضی و جهاد کشاورزی درمحل حاضر و آن را قلع و قمع می کند.
سمنان- معاون امور اراضی جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور احکام قلع و قمع ۲۲ مورد ساخت و ساز در اراضی کشاورزی طی سال جاری در سراسر استان خبر داد.
معاملات مسکن در پایتخت در ماه های اخیر براساس قیمت گذاری مالکان صورت گرفته است و البته تا وقتی که تقاضا و عرضه برابر نشود این نوسانات ادامه دار خواهد بود.
مدیرعامل استقلال در جلسه ای که روز گذشته با سرمربی این تیم داشت، به او اطمینان داد که به زودی اتاق شخصی اش را تحویل بدهد.
در دوران رضاشاه حصار ناصری‌ شهر و دروازه‌ها تخریب شدند و مردم توانستند خارج از شهر خانه‌ بسازند. در همان دوران در محدوده اراضی مظفری که از یک سو به اراضی جنوب طرشت و از سوی دیگر به اراضی شمال جی و مهرآباد می‌رسید، ساخت‌وساز شروع شد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به تشریح مشوق‌های ساخت و ساز در بافت فرسوده و تعداد پروانه ساخت پرداخت.
اکبر نیکزاد گفت: نهضت مسکن ملی توسط مردم می تواند به شکوفایی برسد،مدیریت مردم در بخش ساخت و ساز موفق عمل کردند تا ساخت وسازهای مشارکتی و دولتی بوده است
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افزایش تشکیل پرونده ساخت و ساز در بافت فرسوده این منطقه، پیرو ابلاغیه ضوابط خاص ساخت و ساز مسکن و ساختمان در محدوده بافت فرسوده شهر تهران خبر داد.
بساز بفروش و ساخت و ساز‌های بزن بهادری، یکی از مشکلات شهرداری‌ها در ادوار مختلف بوده است. سوداگران طی برنامه ریزی دقیق در زمانی که می‌دانند وضعیت شهر در موقعیت حساسی قرار دارد زمین‌های حاشیه حریم را تقسیم کرده و به مردم می‌فروشند ویا با ساخت و ساز‌های شبانه و بدون ایمنی سنگ روی سنگ می‌آورند و با قلدری مانع از تخریب سازه‌ها می‌شوند.
شهردار منطقه ۹ از حذف ۵.۷ متر از حریم بزرگراهی به‌منظور رونق ساخت و ساز در خیابان زرند خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورا با ساخت و ساز غیر مجاز به صورت جدی مقابله می کند و از ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۵ جلوگیری شد.
قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی
شهردار منطقه ۹ از ارائه مشوق‌های نوسازی در بافت فرسوده به‌منظور ایجاد رونق ساخت و ساز به خصوص در محلات کم برخوردار خبر داد.
شورای عالی شهرسازی مصوبات این شورا در خصوص ساماندهی حوضه‌های آبریز سدهای استان های تهران و البرز به عنوان تأمین کننده آب شرب پایتخت را ابلاغ کرد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: حدود ۳۰ درصد از منطقه ۱۱ تهران را بافت فرسوده تشکیل داده است و ما به دنبال ایجاد انگیزه برای ساخت مسکن در این نقاط هستیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان نظارت مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها جنبه صوری پیدا کرده و باید هر چه سریع‌تر درباره آن چاره اندیشی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ