عصر امروز در اولین جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون تعیین شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد قوچانی در رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: مسئله مجاهدین خلق مسئله روز ماست و صرفا یک مسئله تاریخی نیست. اساساً ما فراموش کرده‌ایم آنچه به لحاظ معرفتی و تاریخی کشور را از سرمایه‌هایی محروم کرد و کشور را دوگانه کرد، مجاهدین بود.
عصر امروز اولین جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با دستورکار انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون برگزار و ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم شد.
تغییرات بزرگ در خیبر خرم آباد شکل گرفت و ابراهیم اشکش سرمربی و فراز کمالوند نیز به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.
ابراهیم فیاض گفت: فروغی حتی تعلیم و تربیت شاهانۀ قبل از اسلام را در خانوادۀ رضاشاه آغاز می‌کند. او هر روز عصر در کاخ شاه به رضاشاه و خانواده‌اش درس ایران ماقبل اسلام می‌داد. تاج‌الملوک در خاطراتش می‌نویسد که ما همگی متخصص تاریخ قبل از اسلام شده بودیم. رضاشاه هم مثل مبصر کلاس، همه را مجبور می‌کرد که بنشینند و درس فروغی را گوش کنند.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
کاپیتان پیکان مقابل هوادار نمایش خوبی ارائه کرد؛ او گل پیروزی تیمش را زد و البته که اعتقاد داشت یک پنالتی روی او گرفته نشده است.
«ابراهیم نابلسی» نماد جنبش مقاومت مسلحانه به رهبری جوانان کرانه باختری است؛ جوانی دلیر که شاید در میان ما نباشد اما نامش لرزه به جان صهیونیست‌ها می‌اندازد.
«ابراهیم نابلسی» نماد جنبش مقاومت مسلحانه به رهبری جوانان کرانه باختری است؛ جوانی دلیر که شاید در میان ما نباشد اما نامش لرزه به جان صهیونیست‌ها می‌اندازد.
سعید قاسمی در برنامه ثریا خطاب به سید ابراهیم رئیسی گفت: دیدی عزیزم؟ نه قیمت خیار و نه قیمت گوجه را نتوانستی کنترل کنی!
فیاض گفت: هاشمی رفسنجانی و دولت غرب گرایش حجاب را کم کردند و خانواده از بین رفت، طلاق زیاد شد، آرامش اجتماعی در خانواده از بین رفت ... غرب گرایان و این چپ‌هایی که بعداً غرب گرا شدند، مانند میرحسین موسوی و ادامه‌های آن‌ها آمدند مذهب را ایدئولوژیک کردند که البته خودشان زود بریدند و مثل خاتمی‌ها و این‌ها تبدیل به مذهبی اصلاح‌طلبی و سکولار شدند و خودشان عملاً دیگر دین را کنار گذاشته‌اند.
این مساله زمانی جدی‌تر می‌شود که همزمان با سفر رئیسی به چین، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، چین را نسبت به پرداخت هزینه‌های سنگین در صورت نزدیکی فزآینده به تهران تهدید کرده است
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
مرور بخش‌های مختلف دولت رییسی نشان می‌دهد که امپراطوری جلیلی از طریق نیروهایش در سطوح مختلف انسانی در بدنه دولت گسترده است؛ بخش‌هایی از سیاست داخلی تا برخی وزارتخانه‌ها. هر سرنوشتی که ابراهیم رییسی پیدا کند هم قالیباف و هم جلیلی، به دنبال سهم فدایی شده خود برای او هستند بنابراین رقابتی جدی بین آن‌ها شکل خواهد گرفت، تا عزیز بعدی اصولگرایان باشند، جایگاهی مشابه سال‌های ۹۶ و ۱۴۰۰ ابراهیم رییسی که باید همه آتش‌ها بر او گلستان می‌شد
به تئوریسین‌های رسانه‌ای دولتی باید تذکر داد که ابراهیم رئیسی، عزیز مصر نیست که حلال مشکلات باشد؛ مراقب باشند ایران به سرنوشت پاکستان دچار نشود.
عزیز فریسات به عنوان سرمربی جدید استقلال ملاثانی و جانشین ابراهیم اشکش انتخاب شد.
در جلسه علنی روز چهارشنبه ۲۳ آذر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه را اعلام وصول کرد.
استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شد.
استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه _ ۲۳ آذر_ گفت: آقای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت و فرزند شهید است. دولت رایزنی‌های زیادی با او کرده و به یک توافق با رییس جمهور رسیده است. ایشان استعفای خود از مجلس را علی رغم میل باطنی‌شان تقدیم کرده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه را در جلسه علنی امروز اعلام وصول کرد.
به دنبال آتش سوزی چند روز گذشته در زندان اوین، هیات چهار نفره‌ای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از ابراهیم عزیزی نایب رییس و یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون و همتی و آقازاده از زندان اوین بازدید کرد.
ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها دست از زیاده خواهی‌هایی که دارند بردارند، زیرا ایران هرگز به طرف مقابل باج نمی‌دهد و مجددا تاکید می‌کنم هدف از توافق انتفاع اقتصادی ایران باید باشد وگرنه در توافقی که خواسته‌های ایران تامین نشود آن توافق مورد قبول ایران نیست.
در این انتخابات محمدباقر قالیباف با رای اجماعی اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون برگزیده شد. محسن پیرهادی به عنوان نایب رئیس اول و ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز، به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند. ابوالفضل عموئی نیز به عنوان سخنگو انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ