نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور مجلس شورای اسلامی از نمره آزمون وکالت کاملاً مشخص بوده و این توهین به جایگاه مجلس است که قانون را نادیده گرفته و بگویند ابهام دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز داد تا به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز، نسبت به سرمایه‌گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌ها اقدام کند.
به‌ منظور فراهم‌ ساختن زمینه سرمایه‌گذاری مردم در طرح‌های تولیدی و زیربنایی، هر گونه نقل و انتقال دارایی به/‌از شرکت های سهامی ‌پروژه، صندوق‌های تامین مالی و زمین مشمول مالیات بر نرخ صفر شد.
وزیر کشور در هفته جاری به منظور بررسی سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون شوراها حضور می‌یابد.
رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به منظور رفع برخی از ابهامات به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع داد.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه‌های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس ۲۵ تیر برگزار می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس 25 تیر برگزار می‌شود.
باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دوستان باید در رفتار‌های خود تجدید نظر اساسی کنند و بهتر است به‌عنوان مشاور، تجربیات خود را مطرح کنند. اگر این‌ها در ویترین جامعه باشند باعث می‌شوندکه جوانان ما نسبت به آینده ناامید شوند.
نمایندگان مجلس به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال و بر مصوبه تناسبی شدن انتخابات تهران اصرار کردند.
نمایندگان مجلس به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال کردند و بر مصوبه تناسبی شدن انتخابات تهران اصرار کردند.
بجنورد- رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی از طرح‌های صنعتی استان خراسان شمالی وارد شهرک صنعتی شیروان شد.
محسن زنگنه اظهار کرد: طبق گفته آقای منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون برنامه بودجه، قرار است دولت فردا لایحه برنامه هفتم را به مجلس تقدیم کند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: هماهنگی ۳ قوه باید در جهت حل مشکلات مردم باشد و در عین حال قطعاً منظور از همراهی مجلس، سکوت نیست اما لازم است بر اساس توان دولت موضع‌گیری شود.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: داوود منظور، محتمل‌ترین گزینه برای تصدی سازمان برنامه و بودجه است و خبر ریاست وی بر این سازمان مورد تایید است.
رئیس مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به منظور رفع ابهام و اشکالات به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع داد.
با مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده می‌شود به‌ منظور توسعه تار (فیبر) نوری منازل حسابی تحت عنوان «حساب توسعه فیبر نوری» در اعتبارات مصوب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد کند.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل اقتصادی و وضعیت بازار ارز برگزار شد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل اقتصادی و وضعیت بازار ارز از لحظاتی قبل آغاز شد.
وزرای صنعت، معدن و تجارت و نفت به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.
مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی مداخله جویانه، قطعنامه ای را در حمایت از اغتشاشات و آشوب های اخیر در ایران تصویب کرد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی روند رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه در حال برگزاری است.
مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی روند رسیدگی به لایحه بودجه سال آتی و برنامه هفتم جلسه غیرعلنی تشکیل داد.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
وزیران اطلاعات و کشور و فرماندهی کل انتظامی به منظور جمع بندی نهایی گزارش حوادث اخیر کشور هفته آِینده به کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها می روند.
شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: در مصوبه مجلس آمده منظور ما از امتیاز میانگین نمرات، میانگین وزنی نمرات ترازشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ