تیم‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال آکادمی فوتبال سپاهان به دعوت باشگاه زنیت، برای برگزاری تورنمنت دوستانه راهی سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گناباد ـ تیم فوتسال یاران حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در دیداری خیریه به منظور کمک به مؤسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب گناباد به مصاف تیم یاران این مؤسسه رفت.
ریکاردو ساپینتو بعد از برد تیمش در برابر آلومینیوم اراک تمرینات استقلال را به مدت 48 ساعت تعطیل کرد و آبی ها به منظور بازی با هوادار از فردا تمرینات خود را از سر می گیرند.
تمرینات تیم استقلال به منظور بازی با آلومینیوم اراک از امروز در کمپ ناصر حجازی آغاز می شود.
ملی پوشان جوانان بانوان به منظور شرکت در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی فوتبال جوانان بانوان آسیا دقایقی پیش تهران را به مقصد بنگلادش ترک کردند.
استقلال تا ساعاتی دیگر به منظور بازی با نساجی راهی ساری و از آنجا راهی بابلسر می شود.
کاروان باشگاه زنیت سن پترزبورگ که به منظور انجام بازی دوستانه به اصفهان آمده بودند، دقایقی پیش اصفهان را ترک کردند.
دو بازيكن باشگاه سپاهان به منظور حضور در بازى دوستانه مقابل زنيت اردوى تيم جوانان ایران را ترك كردند.
به منظور ارائه خدمات مشاوره در زمینه تقویت بعد شناختی بازی به طراحان و سازندگان بازی در کشور، کلینیک مشاوره و منتورینگ شناختی تاسیس شد.
سرمربی پرسپولیس امروز امیدواری بزرگی برای سیامک نعمتی به منظور بازی در ادامه لیگ به وجود آورد.
تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
استقلال که به منظور بازی با تراکتور راهی تبریز شده امروز با لغو بازی خود مواجه شده است.
استقلال بعد از تمرین امروز به منظور بازی با صنعت نفت در هفته سیزدهم لیگ برتر راهی آبادان خواهد شد.
فدراسیون فوتبال عمان از تیم جوانان ایران به منظور سفر به این کشور و انجام دو بازی دوستانه با تیم جوانان دعوت رسمی کرده است.
نشست خبری تیم ملی هندبال بانوان به منظور حضور در نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برگزار شد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
سرمربی استقلال به منظور حضور در جلسه بررسی اتفاقات بازی با گل‌گهر در کمیته انضباطی حاضر شد.
تیم ملی پیش از سفر به دوحه به منظور حضور در جام جهانی 20 آبان در استادیوم آزادی تهران بازی دوستانه ای را با یکی از تیم های حوزه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.
همزمان با عملیات ترمیم زمین چمن امام علی و با توجه به وقفه کوتاه مدت در مسابقات لیگ برتر، عملیات احیای چمن ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر هم آغاز شد.
تیم جوانان به منظور حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها بامداد فردا عازم مشهد است و از آنجا راهی بیشکک می شود.
زنان هوادار استقلال برای دومین بازی متوالی خانگی به منظور حمایت از تیم محبوب‌شان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.
تیم جوانان ایران به منظور حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها پنج شنبه هفته جاری راهی بیشکک می شود.
پیش از شروع اردوی تیم ملی به منظور بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال به احتمال قوی دیدارهای هفته ششم لیگ برتر هم برگزار می شود.
تیم ملی جوانان به منظور حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا که شهریور ماه در بیشکک برگزار می شود تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی دنبال می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ