اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند در کوچه پاچنار شهرری، اثری از چنار نیست اما هنوز کاسب‌ها و ساکنان قدیمی این کوچه را به نام پاچنار می‌شناسند.
روزبه چشمی در فینال کافا مثل دیدار با ولز می توانست با شوت از راه دور به زیبایی هر چه تمامتر گل زنی کند اما این بار شوت هوایی او را دروازه بان حریف مهار کرد.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در فینال تورنمنت کافا در شهر تاشکند ازبکستان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید.
معاملات امروز بازار سرمایه با رشد حداقلی شاخص کل بورس و رشد حداکثری نمادهای متوسط همراه شد.
تک گل طارمی شانس قهرمانی پورتو را زنده نگه داشت
مس شهر بابک به نتیجه تساوی مقابل خوشه طلایی رضایت داد تا از قافله صعود به طور کامل فاصله بگیرد.
مدافع ذوبی‌ها با تک گل خود سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد و تعویض طلایی جدال ذوب و گل گهر لقب گرفت.
درآخرین دیدار ازهفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
تک امتیاز مس از آلومینیوم؛ عید دیدنی صنعتی
فرزاد جعفری در اولین حضور خود برای مس کرمان توانست عملکرد خوبی ارائه کند.
مدیرکل حافظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه در پنج روز گذشته، فاصله دو پرنده به هم نزدیک‌تر شد، اعلام کرد که ساعت ۷ صبح امروز به سبب فراهم شدن شرایط، رهاسازی براساس پروتکل‌های لازم و خرد جمعی با مجموعه اداره کل محیط زیست استان و شهرستان فریدونکنار و همچنین پیگیری دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و مرکز تکثیر و نگهداری درنا در بلژیک، صورت گرفت.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اهواز- عضو کمیته ثبت پرندگان ایران و یکی از اعضای تیم نجات درنای امید گفت: «امید» تک درنای سیبری ایران جز مشهورترین پرندگان جهان است و ۱۵ سال است که تنها مهاجرت می‌کند.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که بخش عمده‌ای از بازیکنان اصلی‌اش را به همراه نداشت برابر تیم ملی نیکاراگوئه به برتری رسید تا کی‌روش ارزیابی کاملی از شاگردانش داشته باشد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس/ هوسرانی به نام عاشقی!/ اعتراف به قتل همسر و فرزند/ تصادف وحشتناک در جاده اصفهان/ دختر کینه جو راز ثروت نامزدش را فاش کرد/ آخرین سلفی مردتهرانی در هوای توفانی/ آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!/ محاکمه مرد ایرانی که در گرجستان قاتل شد
آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!
پارس جنوبی جم با یک گل زودهنگام و دفاع از تک گل خود خوشه طلایی را شکست داد.
ساسان حسینی، مهاجم پیکان تک گل تیمش مقابل هوادار را به ثمر رساند.
آلیسون بکر در دیدار حساس با سیتی به عنوان دروازه‌بان، فراتر از انتظار درخشید؛ او مقابل هالند کلین‌شیت کرد و تک گل بازی را هم ساخت.
مهرداد عبدی زننده تک گل نساجی در دیدار با گل گهر سیرجان بود. او با یک ضربه سر طلایی اولین گل فصل خود را رقم زد.
با وجود اینکه ریاض اعلام کرده تصمیمش صرفا اقتصادی است، اما الگوی رفتاری عربستان در برهه‌های مختلف به ویژه در مقطع کنونی نشان می‌دهد که مقامات آل سعود راهبرد چندوجهی را از این تصمیم جدید خود دنبال می‌کنند که یکی از اضلاع این راهبرد تاثیرگذاری بر روند مذاکرات احیای برجام است که در حال حاضر در وضعیت بن‌بست قرار دارد.
دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان با تمجید از عملکرد دو آزادکار طلایی ایران در رقابت های جهانی صربستان گفت: عملکرد تیم ملی در غیاب روس‌ها چندان امیدوارکننده نبود.
مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس در مقابل فولاد بود که می‌توانست زننده گل سه امتیازی تیمش هم لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ