اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد با ۴۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۲۵ متری در محله مروارید سعادت آباد تهران اجاره کرد.
برای رهن خانه در منطقه میدان انقلاب تهران به حداقل ۱۰۰میلیون تومان بودجه نیاز دارید.
محمود فکری و دستیارانش این روزها سخت تلاش می‌کنند که تیمی متفاوت را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنند.
در شرایطی که آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر فقط ۲۵ درصد معاملات مسکن را در تهران به خود اختصاص می‌دهند، بررسی‌ها از رونق نسبی بازار واحدهای کمتر از ۷۰ متر حکایت دارد.
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
آپارتمان نشینی در کشور ما بر اثر یک اضطرار به وجود آمده و انتخاب مردم نبوده است. شهروندان معمولاً توان خرید خانه های ویلایی را ندارند و مجبورند در آپارتمان زندگی کنند.
قیمت آپارتمان‌های ۵۰ تا ۶۰ متر که رتبه اول را از نظر سطح زیربنا در معاملات مسکن شهر تهران دارند بر اساس منطقه، موقعیت و امکانات متفاوت است.
زوج میان سال که صاحب منزل ویلایی و ۵ واحد آپارتمانی بودند و از راه زباله گردی روزگار می گذراندند، وقتی از حکم قضایی مطلع شدند، به سمت چندین کیسه پر از زباله رفتند و از درون آن ها اسکناس های بسته بندی شده و چک پول ها را در حالی بیرون کشیدند که...
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده فرمانیه حدود ۲ میلیارد تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده منیریه حداکثر ۹ میلیون تومان با پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده چیذر حداقل ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با رهن ۲۰۰ میلیون تومانی است.
بررسی های محله ای برای اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده پرستار نشان می دهد که حداقل ۱ میلیون با رهن ۲۰۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده تجریش حداقل ۱۲ میلیون با رهن ۲۰۰ میلیون تومان است.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در عباس آباد حداقل ماهیانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
صحبت های مجری ترکیه در مورد استحکام نبودن آپارتمان ها و کیفیت ساخت پایین ساختمان ها در ترکیه را ببینید.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان الی ۱۸ میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.
نرخ تورم سالانه دی ماه ١٤٠١ آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ۴۰.۶ درصد رسیده است.
منطقه یک تهران در آذر ماه با متوسط وزنی قیمت ۱۰۷۱۱۴۴ هزار ریال بیشترین و منطقه ۱۸ با متوسط وزنی قیمت ۲۵۶۳۹۲ هزار ریال کمترین قیمت را در بین مناطق ۲۲گانه این شهر به خود اختصاص داده اند.
براساس تازه‌ترین گزارش مرکز آمار شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی تهران نسبت به یکسال منتهی به آبان رشد ۲.۶ درصدی و نسبت به ماه قبل ۵ درصد رشد داشته است.
وقتی به دکوراسیون یک اتاق فکر می‌کنید، با در نظر گرفتن حس و حالتان شروع کنید. آیا می‌خواهید فضایی آرامش‌بخش برای استراحت داشته باشید؟ یا به دنبال طراحی فضایی برای پذیرایی از مهمانان هستید؟ میکالا شارپ، طراح داخلی، می‌گوید: «من همیشه با این شروع می‌کنم که این فضا چه احساسی را قرار است منتقل کند و می‌خواهم چگونه به نظر برسد.»
بازار آپارتمان‌های ۳۰ متری در تهران
تعداد آپارتمان های مسکونی معامله شده در شهر تهران در شهریور ماه سال ۱۴۰۱، به ۵.۴ هزار واحد مسکونی رسید که این میزان نسبت به ماه قبل ۱۰.۲ درصد و ماه مشابه سال قبل یک درصد کاهش نشان می دهد.
تعداد آپارتمان های مسکونی معامله شده در شهر تهران در شهریور ماه سال ۱۴۰۱، به ۵.۴ هزار واحد مسکونی رسید که این میزان نسبت به ماه قبل ۱۰.۲ درصد و ماه مشابه سال قبل یک درصد کاهش نشان می دهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ استرداد متهم به قتل پس از ۱۰ سال حبس/ هوسرانی به نام عاشقی!/ اعتراف به قتل همسر و فرزند/ تصادف وحشتناک در جاده اصفهان/ دختر کینه جو راز ثروت نامزدش را فاش کرد/ آخرین سلفی مردتهرانی در هوای توفانی/ آپارتمان های تک واحدی در تیررس دزدان طلا!/ محاکمه مرد ایرانی که در گرجستان قاتل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ