اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تک گل فولاد در دیداری تدارکاتی مقابل ذوب‌آهن را محمد عباس‌زاده با پرش بلند خود به ثمر رساند.
روزبه چشمی در فینال کافا مثل دیدار با ولز می توانست با شوت از راه دور به زیبایی هر چه تمامتر گل زنی کند اما این بار شوت هوایی او را دروازه بان حریف مهار کرد.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در فینال تورنمنت کافا در شهر تاشکند ازبکستان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید.
ذوب‌آهن با مهدی تارتار موفق شد از رتبه تک رقمی خود در لیگ بیست و دوم دفاع کند.
تک گل طارمی شانس قهرمانی پورتو را زنده نگه داشت
بیرانوند کاملا بدشانس بود که در جدال با مس کرمان نتوانست به صدرنشینی تک نفره خود در جدول گلرها تداوم بخشد و مغلوب یک گل به‌خودی شد.
تراکتور در حساس‌ترین بازی هفته تیم سپاهان را از پیش رو برداشت.
درآخرین دیدار ازهفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
ادامه صدرنشینی سپاهان با تک گل جنجالی در اصفهان
یوونتوس با برتری یک بر صفر مقابل فیورنتینا به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت.
مارکوس رشفورد در دیدار انگلیس و ولز یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت ولی با درخشش دنی وارد، سنگربان ولز، موفق نشد دومین گل خود در این جام جهانی را به ثمر برساند.
خبرنگار قطری تصویری از یک هوادار ایرانی با دو هوادار عربستانی را منتشر کرد و از آن به عنوان یک صحنه تاریخی در جام جهانی یاد کرد.
در دیدار دور اول گروه F جام جهانی قطر، دو تیم ملی فوتبال کانادا و بلژیک برابر هم به میدان رفتند که تیم بلژیک در نهایت یک بر صفر حریف خود را شکست داد.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که بخش عمده‌ای از بازیکنان اصلی‌اش را به همراه نداشت برابر تیم ملی نیکاراگوئه به برتری رسید تا کی‌روش ارزیابی کاملی از شاگردانش داشته باشد.
هافبک پرتغالی تراکتور در بازی با پرسپولیس هم سازنده تک گل تیمش بود.
محمد عباس‌زاده مهاجم مازندرانی تراکتور با فراری از قلب دفاع سرخپوشان، تک گل بازی را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.
پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد
تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب اول مهرماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه سن پولتن اتریش، با تک گل مهدی طارمی در دقیقه ۷۹ ، اروگوئه را مغلوب کرد. کریم انصاری‌فرد پاس این گل روحیه بخش را ارسال کرد تا این رقیب آمریکای جنوبی بعداز ۷ مسابقه بدون شکست با سرمربی جدیدش آلونسو، طعم باخت را بچشد
تیم فولاد موفق شد با تک گل علی قربانی در آخرین دقایق پرسپولیس را شکست دهد.
ایوب کلانتری گل اول نساجی مقابل استقلال را به ثمر رساند.
۱۰ دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که یونایتد به گل رسید. دیوگو دالوت از راست سانتر بسیار خوبی انجام داد و در درون محوطه جریمه برونو فرناندز با یک ضربه عالی توپ را دور از دستان گلر وارد دروازه کرد تا یونایتد ۰-۱ پیش بیفتد.
کین تعداد گل‌های خود در تاتنهام را به عدد ۱۸۵ رساند تا رکورددار گلزنی با پیراهن یک تیم در لیگ برتر جزیره شود.
پرتاب اوت بازیکن ملوان به گوشه محوطه جریمه و نزدیک به پرچم کرنر به صادق بارانی رسید و پاس رو به بیرون این بازیکن به سجاد بازگیر رسید که شوت فنی و بغل پای این بازیکن وارد دروازه شد و ملوان به گل نخست بازی دست پیدا کرد.
برد استقلال با تک گل مهدی پور مقابل چشم اسکوچیچ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ