اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ با هماهنگی فدراسیون فوتبال درباره نحوه برگزاری دربی ۱۰۱ پایتخت طوری برنامه ریزی کردکه هیچ یک از خواسته های دو طرف را قابل قبول ندانست.
فدراسیون کشتی باوجود پیشنهاد عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی برای برگزاری اردوی مشترک پیش از جهانی بلگراد، با اعزام تیم‌های ملی بزرگسالان به این سفر مخالف است و امیدها را عازم مجارستان خواهد کرد.
منصور قنبرزاده اعلام کرد که با بهای رایگان برای بلیت بازیهای لیگ برتر مخالف است.
باشگاه ملوان بندر انزلی با انتشار اطلاعیه‌ای از موافقت شورای تامین شهرستان برای ورود زنان خبر داده که البته فدراسیون با این موضوع مخالفت کرده است.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با درخواست پرسپولیس برای پرداخت قسط دوم رادوشویچ مخالفت کرده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد با حضور ژوزه مورایس در تیم ملی فوتبال ایران موافقت نخواهد کرد.
در نامه رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که حضور مورایس در تیم ملی چیزی نیست که با آن هماهنگ باشیم.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دغدغه‌ای دوباره برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبدیل شده که حامیان جدی کی‌روش را در هیأت رئیسه نیز از دست داده است.
فدراسیون کشتی از فراهم نشدن شرایط حضور تماشاگران در سالن مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی خبر داد.
حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی به مخالفت رئیس فدراسیون با استعفایش واکنش نشان داد و گفت: ترجیح می‌دهم که دیگر در کشتی فرنگی نباشم.
رئیس فدراسیون کاراته با استعفای اشرف امینی مخالفت کرد تا وی صبح امروز به همراه تیم ملی راهی ترکیه شود.
یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.
مدیرروستا عضو سابق کمیته فنی فدراسیون می گوید آنها قبلا حضور کی روش در تیم ملی را رد کرده بودند و چند گزینه دیگر را مدنظر قرار داشتند.
رئیس فدراسیون همگانی با استعفای دسته جمعی کارمندان مخالفت کرد.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با استعفای مسئولان این فدراسیون و روسای هیات ها و انجمن ها مخالفت کرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام رقم قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران از حضور جواد نکونام در کادر فنی این مربی پرتغالی خبر داد در حالی که باشگاه فولاد جدایی نکونام را تکذیب کرد.
ظاهرا با وجود مخالفت فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با استعفای شمسایی و تماس‌هایی که با او داشته اند، شمسایی هنوز با ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال موافقت نکرده است.
میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پای قرارداد هیچ سرمربی خارجی را امضا نمی‌کنم و نظرم همچنان اسکوچیچ است.
رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی رسما با جدایی این انجمن مخالفت کرد.
چه دلیلی دارد دو تیم لیگ برتری اصفهان مجبور باشند با تعداد ۶۰ بازیکن بعلاوه کادر فنی به تهران بیایند و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.
چه دلیلی دارد دو تیم لیگ برتری اصفهان مجبور باشند با تعداد ۶۰ بازیکن بعلاوه کادر فنی به تهران بیایند و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.
شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای از فروش دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم خبر داد. طبق این اطلاعیه، این شرکت در نظر دارد این دو محصول را بر اساس دستورالعمل وزارت صنایع به فروش برساند.
یک مقام مسئول با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی در استفاده از خدمات دانش بنیان‌ها در کشور پیشتاز است گفت:اکنون با بیش از ۲۰ شرکت دانش بنیان همکاری می‌شود.
چیزی که نگران‌کننده است، این است که برای پول ولیموتس از محل مطالبات ما در فیفا پول کاسته می‌شود و این موضوعی است که برای ما جای نگرانی دارد و می‌خواهیم در این رابطه مذاکرات لازم را انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ