شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای از فروش دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم خبر داد. طبق این اطلاعیه، این شرکت در نظر دارد این دو محصول را بر اساس دستورالعمل وزارت صنایع به فروش برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
صحبت های اوجی، وزیر نفت درباره جزئیات طرح پتروشیمی گچساران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود که متقاضیان باید ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود به نام سازمان حمایت مسدود کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت که در طرح پیشنهادی وزارت صمت برای واردات خودروهای کارکرده عمر خوروها باید در محدوده پنج سال باشد و استاندارد سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط زیست را پاس کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس جزئیات طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را تشریح کرد و گفت: این طرح در اولویت رسیدگی در میان طرح‌های دو فوریتی مجلس قرار دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در شیوه خدمت سربازی تجدیدنظر و تغییراتی ایجاد شود و تلاش می‌کنیم طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در مجلس به سرانجام برسد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در شیوه خدمت سربازی تجدیدنظر و تغییراتی ایجاد شود و تلاش می‌کنیم طرح اصلاح قانون نظام وظیفه در مجلس به سرانجام برسد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح این کمیسیون درباره حجاب و عفاف را تشریح کرد.
وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی را اعلام کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا می گذارد.
معاون جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: کاشت و نگهداری طرح یک میلیارد نهال در کشور در ۴ طبقه دسته بندی و اجرایی می شود.
دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: طرح فروش فوق العاده برای سهولت خرید برای همه مصرف کنندگان در همه استان‌ها برگزار خواهد شد و نظارت ویژه بر حراج کالای پایان سال صورت خواهد گرفت.
غضنفرآبادی می‌گوید: در این رویکرد، در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و... را از او می‌گیریم.
جزییات طرح فروش جوانی جمعیت برای فروش فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا در بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره مفاد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس که در حال بررسی در صحن مجلس است، توضیحاتی داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح ۳ ماده‌ای در مجلس در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از صدور بیانیه و تهیه طرح ۳ ماده‌ای در واکنش به اقدام پارلمان اروپا خبر داد.
دبیر کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا جزئیات کامل و مصوبات این کارگروه طی روز جاری را اعلام کرد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان، اظهار کرد: فاز دوم این طرح به زودی اجرا خواهد شد که طی آن به هر نانوا متناسب با میزان نانی که پخته و فروخته و همچنین تراکنش‌هایی که در دستگاه کارتخوان ثبت شده است، به علاوه چند درصد بیشتر، آرد تخصیص داده خواهد شد.
محمدصالح جوکار گفت: هدف اصلی از این طرح این است که اعتراضات قانونی مردم از اغتشاشات جدا شود. اگر کسی اعتراضی دارد باید بتواند در چهارچوب قانون اعتراض خود را مطرح کند.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: در طرح مجلس اقشار مختلف می توانند در چهارچوب قانون تجمعات خود را برگزار کرده و مطالبات و اعتراضات را نسبت به موضوعات و مسائل مطرح کنند. بدین ترتیب مرز بین اعتراضات قانونی با اغتشاش افراد ضدانقلاب مشخص خواهد شد.
موحد درمورد اینکه آیا هر خانوار باید یک اظهارنامه مالیاتی ارائه کند یا خیر، توضیح داد: ممکن است شرایط اجرای این طرح به گونه‌ای پیش نرود که هر فرد یا خانواده یک اظهارنامه ارائه کند. ممکن است با توجه به اطلاعاتی که از خانوار‌ها یا افراد وجود دارد بتوان اظهارنامه پیش فرض یا اظهارنامه‌ای از پیش تکمیل شده تهیه کنیم. اگر این اظهارنامه‌های از پیش تکمیل شده برای افراد تهیه شود ان‌ها را از اینکه خودشان اظهارنامه تولید کند بی‌نیاز می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی با بیان اینکه استعداد‌های درخشان و افراد نخبه گنج‌های واقعی کشور هستند، اظهار کرد: کشف کردن این گنج‌ها هم کاری جهادی و هم کاری الزامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ