آلمان قصد دارد تا رئیس آژانس امنیت سایبری (BSI) خود را به اتهام همکاری به روسیه اخراج کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که قرارداد الیور کان به طور عادلانه و با اطلاع او فسخ شده است.
رئیس کمیته داوران می گوید که ساپیتو به دلیل تهییج نیمکت پرسپولیس، در فینال حذفی اخراج شده است.
رئیس ائتلاف الفتح عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواهان اخراج تمام هیأت‌ها و نیروهای سوئدی از این کشور شد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از برگزاری ۱۶۰ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از جلوگیری از اخراج پنج هزار کارگر در استان خبر داد.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، رسما اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را اعلام کرد.
رقیب اصلی رئیس جمهور ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری، در آستانه دور دوم انتخابات این کشور گفت که در صورت پیروزی، تمام پناهجویان را از ترکیه اخراج خواهد کرد.
استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه در برخی رشته‌ها یا باید جذابیت‌های مربوط به آن تخصص بالا برود یا مجبوریم آن را حذف و جایگزینی برایش تعریف کنیم، افزود: همین حالا عمدتا از طریق میزان ثبت نامی‌های ابتدای ترم منبع موثقی برای تجدید نظر در خصوص رشته‌ها داریم، اما کار‌های مطالعاتی دیگری هم برای این هدف در دانشگاه تهران در حال انجام است.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه و اصلی ترین رقیب رئیس جمهور فعلی این کشور وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات حداکثر طی دو سال همه پناهجویان سوری و افغانستانی را به کشورشان بازمی گرداند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه انتخابات هیات کشتی مازندران یک خبرنگار را اخراج کرد.
رونالدو بعداز سرمربی النصر، رئیس باشگاه راهم اخراج کرد
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و لوتار ماتئوس، ستاره سابق این باشگاه، پیش از شروع دیدار بایرن و دورتموند در پخش زنده تلویزیونی درگیری لفظی پیدا کردند.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی گفت که ارزیابی اطلاعاتی حاکی از آن است که هدف ایران اخراج آمریکا از عراق و سوریه است تا به قدرت مسلط در منطقه تبدیل شود.
رئیس‌جمهور اوکراین، معاون سرویس امنیت این کشور و چند مقام ارشد دولت را برکنار کرد
رئیس دانشگاه تهران درباره قطع همکاری این دانشگاه با برخی از اساتید گفت: برخی از اساتید به تعهدات علمی خود عمل نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که در دوره پیمانی باشند و قراردادشان به دلیل اعلام گروه یا دانشکده تمدید نشود. ضمن آنکه موضوع «عدم تمدید قرارداد» همواره در دانشگاه وجود داشته و این موضوع یک شائبه سیاسی نیست.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به حقیقت آزادی در غرب گفت: نماینده زن کنگره آمریکا به دلیل انتقاد علیه اسرائیل اخراج شد.
رئیس فدراسیون فوتبال عمان به شایعات جدایی سرمربی سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.
رئیس آتی مجلس نمایندگان آمریکا با وعده‌ای خصمانه، متعهد شد تا نماینده دموکرات ایالت مینه‌سوتا و منتقد رژیم صهیونیستی را از کمیته روابط خارجی کنگره اخراج کند!
امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش آموزانی که پس از ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) فارغ التحصیل، انصراف، ترک یا اخراج از تحصیل شده باشند از تاریخ فراغت ترک یا اخراج از تحصیل یک سال مهلت دارند تا خود را معرفی کنند.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، بار دیگر شایعات برکناری دیه‌گو سیمئونه در صورت ناکامی در فصل جاری را رد کرد.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، بار دیگر شایعات برکناری دیه‌گو سیمئونه در صورت ناکامی در فصل جاری را رد کرد.
یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.
رئیس هیات اتحادیه اروپا در افغانستان امروز از اخراج خود از کابل توسط دولت موقت طالبان خبرداد.
پس از جلساتی که رئیس فدراسیون مراکش با بازیکنان مطرح تیم ملی این کشور داشت، خلیل هودزیچ از کار برکنار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ