ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت که حس مثبتی دارد و اینکه یک پی اس جی متفاوت را خواهیم دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برانکو ایوانکوویچ بلافاصله پس از برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های 2027، آنالیز رقبای خود را آغاز کرد.
جوایز چهل‌ و سومین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی و ارزی) بانک سپه با شعار «در مدار مهربانی، از مردم برای مردم» با میلیاردها ریال جوایز نقدی اعلام شد.
جوایز چهل‌ و سومین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی و ارزی) بانک سپه با شعار «در مدار مهربانی، از مردم برای مردم» با میلیاردها ریال جوایز نقدی اعلام شد.
پس از قرعه کشی انجام شده، سه ملی پوش تکواندو کشورمان در رقابت‌های جهانی باکو حریفان خود را شناختند.
پس از قرعه کشی انجام شده، سه ملی پوش تکواندوی ایران در رقابت های جهانی باکو حریفان خود را شناختند.
رئال مادرید شانس قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان را از دست داد و به این ترتیب در قرعه کشی دور گروهی فصل بعد سید دوم خواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال امارات یک روز پس از قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا از سمت خود استعفا داد.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال ایران پس از دیدار با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: حجاب بانوان بسکتبالیست ایران برای فیبا قابل احترام است.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: پس از اتمام دوره ثبت نام واردات خودرو، با پالایش های انجام شده نهایتا بین ۳۴ هزار نفر قرعه کشی انجام شد.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده و پس از قرعه‌کشی اهدا می‌شود.
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی پس از ساعت ۲۴ امشب (شنبه)، طی چند روز اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای تطبیق با شرایط ثبت‌نام بررسی می‌شود و سپس فرآیند قرعه‌کشی برای تخصیص نوبت متقاضیان انجام خواهد شد.
نخستین مسابقه تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی پس از دیدارهای هفته پانزدهم برگزار خواهد شد.
در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند ف تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها در طرح های قرعه کشی، به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.
پس از قرعه کشی دور چهارم جام اتحادیه انگلستان، در جنجالی ترین دیدار تیم تیم های منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان پس از مشخص شدن حریفان در مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا به نکاتی اشاره کرد.
اسمعیل برزنونی مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
دستیار کارلوس کی‌روش می‌گوید پیشنهاد ایران بلافاصله پس از پایان کار آنها در مصر به دست سرمربی پرتغالی رسیده است.
پس از برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲، نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند.
پس از برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ برتر کاراته وان باکو ۲۰۲۲، نمایندگان کاراته ایران حریفان خود را شناختند.
اجباری شدن خدمات پس از فروش لوازم خانگی، ارزان شدن روغن خوراکی، حذف قرعه کشی برای فروش برخی از خودروها و عدم افزایش قیمت لوازم خانگی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
دستگیری ربایندگان پسر ۱۴ ساله
بدون تردید بزرگترین بازی فوتبال باشگاهی دنیا، مصاف رئال مادريد و بارسلونا است که پس از قرعه کشی فصل جدید لالیگا مشخص شده است. در هفته نخست هم بارسلونا در خانه به مصاف وایادولید می‌رود و رئال مادرید در خانه آلمریا بازی می‌کند.
در پی درج آگهی‌های فروش حواله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سایت‌های فروش اینترنتی، پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، این شرکت در اطلاعیه‌ای نسبت به غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ