اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست قزاقستان شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل تایلند صعودش را به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان قطعی کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان تایلند را شکست داد.
ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران با پیروزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان به مدال طلا رسید.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تأکید کرد: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تأکید کرد: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
صعود مقتدرانه واترپلوی ایران با برد سوم مقابل فیلیپین
تیم فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران با پیروزی برابر عربستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی صعود کرد.
کاروان ووشو کشورمان با کسب 13 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز مقتدرانه به مقام قهرمانی مسابقات ووشو قهرمانی جهان نوجوانان و جوانان رسید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نخستین گام خود در جام بین قاره ای را محکم برداشت.
نوجوانان ایران با شکست پرگل هنگ کنگ به جام ملت‌های زیر ۱۷ ساله‌های آسیا صعود کردند.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تایلند، به فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا راه یافت و حریف ژاپن در دیدار نهایی شد.
تیم ملی کشورمان توانست در یک بازی برتر و دیدنی با نتیجه ۸ بر یک ویتنام را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دماوند نماد اقتدار ملت ایران بوده و هست، از این رو ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده است.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هند به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کرد و حریف ملی‌پوشان کشورمان با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ