نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: همه دولت‌ها می‌دانستند که در ارز ۴۲۰۰ تومانی، رانت و سوءاستفاده وجود دارد ولی هیچ کسی جرأت ورود به آن را نداشت، اما دولت سیزدهم به آن ورود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: ما الان در وزارت فرهنگ ۴ خبرگزاری داریم که کار تجمیع آن‌ها آغاز شده؛ ما دنبال کم کردن رسانه‌ها نیستیم بلکه به دنبال نزدیک کردن این خبرگزاری‌ها به سطح استاندار‌های حرفه‌ای هستیم.
مربی بوکس ایران با بیان اینکه بوکس ایران شرایط خوبی ندارد گفت: نمی‌توان تنها با بودجه دولتی این رشته را اداره کرد.
مربی بوکس ایران با بیان اینکه بوکس ایران شرایط خوبی ندارد گفت: نمی‌توان تنها با بودجه دولتی این رشته را اداره کرد.
رضا مراد صحرایی گفت: مدارس دولتی حق دریافت هیچ وجهی را در زمان توزیع کارنامه و ثبت‌نام ندارند.
در نتیجه این بی‌تدبیری اولاً اقتصاد ملی کشور از حداقل ۳۰ درصد کاهش مصرف انرژی برق محروم شده ثانیاً به زحمت افتادن بخش قابل توجهی از جامعه کارمندی کشور به ویژه کارکنان مستضعف دستگاه‌های دولتی که در اطراف و اکناف شهر‌های بزرگ مثل تهران زندگی می‌کنند و حداقل دو ساعت فاصله بین محل زندگی‌شان تا محل کارشان است و در این صورت کسی که در هشتگرد زندگی می‌کند برای اینکه ساعت ۶ صبح مثلاً در تهران بر سر کار خود حاضر شود باید ساعت ۴ صبح از منزل خارج شود.
کراوات یا پوشش‌های دیگر، جزو آزادی‌های فردی و شهروندی هر انسانی است و بنابراین مداخله هیچ کدام از ارکان حکمرانی در این مسائل دارای جواز قانونی، اخلاقی و عرفی نیست. به‌همین خاطر این رویه ناپسند در برخورد با نوع پوشش زنان و مردان باید کنار گذاشته شود، زیرا این رویه هیچ فایده اخلاقی برای ترویج ارزش‌ها و سنت‌های دینی و عرفی ما ندارد؛ بنابراین برخورد حراست وزارت نیرو با وکلای معزز ایران بخاطر استفاده از کراوات یک برخورد نادرست، غیر قانونی، غیر شرعی و غیر اخلاقی است.
عبدی نوشت: آیا دیده‌اید که به هیچ مجرمی خدمات دولتی ندهند؟ طبعا خیر، چون بر اساس مجازات می‌شوند.
رصد میدانی خبرنگار مهر در برخی شهرستان ها حاکی از این بود که توزیع میوه دولتی تقریبا از سوم فروردین متوقف شده و تقاضا برای خرید سیب و پرتقال دولتی بی پاسخ ماند.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش صرفاً از فروش اموال دولتی انجام و به هیچ عنوان مدارس احداثی خیرین در این طرح فروخته نخواهد شد.
دبیر کارگروه مولدسازی املاک آموزش‌وپرورش گفت: اساساً املاکی که مالکیت آن به نام دولت و دولتی ساز نباشد، نمی‌تواند در مسیر مولدسازی قرار بگیرد.
عنبری در خصوص اینکه صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی برای کدام اقشار اهمیت بیشتری دارد اظهار کرد که این صورت‌های مالی طبعا برای نخبگان، دانشگاهیان، اندیشکده‌ها و پژوشکده‌ها و بعد از ان هم برای عموم مردم اهمیت دارد و ما هیچ تاریکخانه و هیچ نقطه تاریکی در این دولت در برابر مردم نگه نخواهیم داشت.
چماق تعلیق در فوتبال و دولت چین هیچ کاربردی ندارد و هیچ مدیری جرات ندارد برای باقی ماندن خود در مصدق ریاست و منافع خود، کل کشور و نظام حاکمه را تلویحا و یا مستقیما تهدید کند و در واقع فوتبال این کشور را به گروگان بگیرد.
رئیس مجلس با اشاره به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: دولت‌های اسلامی باید هزینه این کار را بالا ببرند تا هیچ دولت اسلامی جرأت برقراری ارتباط با صهیونیست‌ها را نداشته باشد.
رئیس مجلس با اشاره به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: دولت‌های اسلامی باید هزینه این کار را بالا ببرند تا هیچ دولت اسلامی جرأت برقراری ارتباط با صهیونیست‌ها را نداشته باشد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
شقاقی با اشاره به اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی که در کدال منتشر شده است، دارای ابهام زیادی است، گفت: این صورت‌های مالی به هیچ عنوان شفاف نبوده و مبهم هستند، از سویی حسابرسی شرکت‌های دولتی با استاندارد‌های ملی و بین المللی فاصله بسیار زیادی دارد و اگر قرار بود حسابرسی استانداردی از این بنگاه‌ها انجام شود، زیان آن‌ها به مراتب از آن چیزی که در سامانه کدال منتشر شده، بیشتر خواهد بود، اما به هر حال این موضوع یک گام رو به جلو از سوی وزیر اقتصاد برای شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی است و به نوعی یک شروع خوب است که باید استمرار پیدا کند.
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
سید حسن نصرالله گفت: من حاضرم از ایران سوخت وارد کنم، اما مساله این است که دولت لبنان باید این امر را بپذیرد، هیچ کسی در لبنان جرات این کار را ندارد، زیرا از تحریم‌های آمریکا می‌ترسند.
هنگامی که صحبت از رعایت الگوی مصرف برق می‌شود، این سوال مطرح است که از کجا بدانیم وضعیت مصرف لوازم الکتریکی خانوار از چه قرار است؟ کدامیک پرمصرف و کدام وسیله مصرف بهینه دارند. پاسخ این پرسش بسیار ساده است و کافی است به برچسب مشخصات فنی دستگاه نگاهی بیندازید.
روز گذشته رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.
اگر هیچ تصویری نبود مثل خیلی از سامانه های دیگر تعجب برانگیز نبود اما این که سه کادر بگذاری و کادر وسط به جای چهره پرچم باشد و دو طرف رهبری و رییس جمهوری قدری قابل تأمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ