مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت از برقراری روابط کارگزاری سوئیفت روسی با پلتفرم‌های داخلی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل بازرگانی وزارت بازرگانی و صنایع اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که روابط تجاری میان اقلیم و ایران در سطح خوبی قرار دارد.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا، آخرین وضعیت تجارت میان ایران و کشورهای آفریقایی را تشریح کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن ارائه گزارش از سفر خود به ژاپن نوشت: روابط دوستانه دو کشور قدمت دیرینه دارد.
رئیس جمهور عراق در دیدار دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در بغداد با وی، گفت: روابط ما با کشورهای همسایه خوب است.
رسانه‌های چین اعلام کردند که مقامات چین و گرجستان تصمیم گرفته‌اند که روابط دوجانبه را به سطح راهبردی ارتقا بدهند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور عراق روابط ایران و عراق را مبتنی بر روابط مردمی و همکاری همه جانبه رسمی دانست.
روابط میان ترکیه و عربستان همواره با فراز و نشیب همراه بوده، و از مرحله سرد و تیرگی چند سال اخیر به مرحله توسعه روز افزون رسیده است و در این میان اردوغان و بن سلمان به دنبال اهداف خود هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات اجرایی نیروگاه کارون آغاز شده و ساخت اجزا و قطعات آن در صنایع کشور در حال امضای قرار داد است.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای حل مشکلات مربوط به امور کارفرمایان و کارگران در دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد.
رئیس جمهور عراق تاکید کرد که روابط عراق با کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی و خاورمیانه خوب است.
رئیس جمهور در دیدار رئیس مجلس صربستان روابط دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری را نیازمند ارتقا و توسعه بیشتر دانست.
رئیس جمهور خطاب به کارگزاران و مدیران دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد کار و مدیریت جهادی را نیاز اصلی امروز دانست و تاکید کرد: نباید در ادارات شاهد روابط ناسالم، اعمال نفوذ و پارتی‌بازی باشیم؛ مردم انتظار دارند که ادارات و سازمان‌ها مسئولانه در خدمت آنها باشند و از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.
رئیس جمهور کشورمان در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و کنیا روابط دو کشور را دارای ریشه‌های عمیق تاریخی دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه تعاملات تجاری تاکید کرد.
معاون رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که روابط روسیه و چین با لحاظ همکاری‏ های جامع دو طرف در بالاترین سطح خود قرار دارد.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران که در عراق به سر می برد با رئیس ائتلاف فتح و رئیس مجلس اعلای عراق دیدار و گفتگو کرد.
در شرایطی که منابع موثق از دیدار احتمالی السیسی و اردوغان در آینده نزدیک خبر می‌دهند، مصر و ترکیه از ارتقای سطح روابط دوجانبه میان خود به سطح سفیر خبر دادند.
رئیس‌کل بانک مرکزی از توسعه روابط پولی با روسیه سخن گفته و تاکی کرد: هر دو بر سر توسعه‌ی روابط پولی مشترک اتفاق نظر جدی داشتیم و بر همین اساس نقشه‌ی راه عملیاتی را تنظیم کردیم.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری امروز در جمع کارگزاران نظام بر ضرورت استفاده از راهبرد روابط خارجی در بهبود عملکرد اقتصادی کشور تاکید کردند.
معاون روابط کار وزارت کار گفت: مذاکرات تعیین دستمزد کارگران امشب ادامه دارد.
عضو حزب کارگزاران سازندگی با استقبال از توافق ایران و عربستان گفت: ترجیح منافع ملی بر سایر اهداف، توجه به تقویت صلح و ثبات در منطقه و افزایش و گسترش روز به روز روابط با کشورهای همسایه، راهکاری است که می‌تواند در عمل جایگاه جمهوری اسلامی را در روابط بین‌الملل و مناسبات منطقه هرچه بیشتر به نقطه مطلوب نزدیک کند.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: آرزومندم در ادامه مسیر با به کارگیری تمامی‌توان خود شاهد سالی به دور از حوادث، جوامعی تاب‌آورتر و آرامشی جهانی باشیم.
درپی به راه افتادن کارزاری علیه استاد معارف دانشگاه بین‌المللی امام خمینی مدیر روابط عمومی این دانشگاه گفت: این موضوع طی روز‌های آینده در کمیته انضباطی دانشگاه مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
جلسه معاون ارزی بانک مرکزی با مدیران بین‌الملل بانک‌های کشور به منظور تجهیز و آمادگی برای گسترش و احیای روابط کارگزاری با بانک‌های خارجی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ