رباط کریم- فرماندار رباط کریم از مرگ یک جوان اهل پرند و قطع دست جوان دیگری از اهالی نصیرشهر از توابع این شهرستان در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخرسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرگ بازیکن تیم نوجوانان در آبادان بر اثر گرمای شدید، فوتبال ایران را برای چند روز تحت تاثیر قرار داد.
یک اتفاق تلخ و سانحه تصادف باعث مرگ یکی از بازیکنان جوان ذوب آهن شد.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
یک زن ۲۳ ساله برزیلی دو روز پس از نزاع بین طرفداران تیم‌های پالمیراس و فلامنگو بر اثر اصابت یک بطری نوشیدنی به گردنش جان خود را از دست داد.
این ویدیو دارای تصاویر دلخراش از لحظه زیر گرفته شدن یک جوان زیر قطار می‌باشد.
قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد
ظاهرا راننده پژو که مردی جوان بود از سر لجبازی و اینکه ثابت کند برنده مسابقه سرعت شده، پس از یک کورس خیابانی جلوی خودروی تویوتا که سرنشینان آن ۲ دختر بودند پیچیده و همین موجب تصادف میان آن‌ها شده بود.
متاسفانه بازیکن محجوب و سر به زیر تیم امید شاهین در یک بازی دورهمی دچار حمله ی قبلی می شود و در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.
امید عالیشاه با بغض و ناراحتی از مرگ فوتبالیستی که می‌توانست یک ستاره باشد، نوشته است.
تسنیم : سه‌ شنبه بیست و دوم فروردین‌ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی گزارش کردند.
خانواده، دوستان و اعضای تیم به یک فوتبالیست 28 ساله پس از مرگ ناگهانی او ادای احترام کردند.
مرد جوان به نام مستعار خشایار در یک رستوران واقع در غرب تهران به کام مرگ فرورفته بود و روز گذشته خانواده‌اش برای پیگیری روال قانونی پرونده به دادسرای جنایی تهران مراجعه کردند.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن جوانی مواجه شدند که به طرز مشکوکی فوت کرده و آثار کبودی بر روی بدنش بر اثر جمود نعشی مشهود بود؛ بررسی‌های تخصصی نیز نشان می‌داد متوفی بخاطر درد میگرن قرص‌های استامینوفن مصرف می‌کرد.
فرمانده انتظامی ازنا بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مجروح شده که خانمی حدود ۳۰ ساله است توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید به جلوی بیمارستان انتقال یافته که پس از رها نمودن وی از محل متواری شده است.
اعتراضات در تونس پس از مرگ مالک السلیمی جوان ۱۷ ساله شعله ور شد، فردی که به گفته مردم، در پی مجروح شدن به دست نیرو‌های امنیتی فوت کرد. مالک حدود یک ماه در یکی از بیمارستان‌های پایتخت در کما بود.
شیراز – رئیس مرکز اورژانس فارس از سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در جاده قدیم سیدان - سعادت شهر و جان باختن جوان ۳۲ ساله خبر داد.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
اختلافات خانوادگی و ملکی بین دو جوان ۲۰ و ۳۰ ساله منجر به قتل جوان ۳۰ ساله شد.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی درگذشت.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی درگذشت.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی، درگذشت.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی، درگذشت.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد از مسمومیت تعدادی از اهالی یکی از روستاهای این شهرستان و فوت یک دختر جوان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ