رئیس‌جمهوری گفت: ایجاد امید سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات دولت است چرا که معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را علی رغم خواست دشمنان پیش برده و زمینه ساز گام های بزرگ شده، در پرتو ایمان و امید بوده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی ـ رحمه‌الله ـ به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را از سرآمدان تاریخ خواندند و تأکید کردند: سرآمدان را نمی‌شود حذف و تحریف کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران می‌گوید که به دنبال ایجاد تغییرات در لیست تیمش است.
بر خلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست، زیرا هر رفراندوم شش ماه همه کشور را درگیر می‌کند؛ ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
در حاشیه تلاش‌های فرانسه برای ایجاد یک رابطه اقتصادی سالم با چین به عنوان غولی اقتصادی پاریس نشان می‌دهد که مایل است با پکن در مذاکرات در مورد برنامه هسته‌ای ایران همکاری کند.
مشهد ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر بر اهمیت ترویج حس مسئولیت‌پذیری در میان جوانان و ایجاد امید در جامعه تأکید کرد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل سیتی دو موقعیت عالی گلزنی به دست آورد که خطرناک‌ترین موقعیت‌های ایجاد شده در این نیمه بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: نصب تابلوهای روزشمار منجر به ایجاد امید دربین مردم و ایجاد تعهد برای کارفرمایان می‌شود.
انتخاب یک چهرهِ خودی برای سرپرستی بوکس، این امیدواری را ایجاد کرده که از سروصدا و همهمه کاذب این رشته کاسته شود البته اگر وزارت ورزش نگاه ویژه و لازم را داشته باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی فرزندان ایران به توان بومی ساخت موشک‌های بالستیک فراصوت، دشمنان این آب و خاک را نا امید و دوستداران آن را خوشحال کرد.
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
شهردار تهران در حالی وعده ساخت و ایجاد ۱۰۰ میدان و بازارچه میوه و تره بار را تا پایان سال داده است که در پنجمین «شنبه‌های امید و افتخار» صرفاً ۳ افتتاح صورت گرفت.
هیچ یک از بازیکنانی که در دیدار با اروگوئه برای تیم ملی ایران بازی کردند سهمیه امید محسوب نمی شدند.
اعضای شورای شهر تهران در نودمین جلسه شورای شهر نسبت به اظهارات شهردار تهران واکنش نشان دادند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سفرهای استانی شبانه‌روزی رئیس‌جمهور به مناطق مختلف کشور، بارقه‌ای از امید در جامعه ایجاد کرد که امید است مصوبات این سفرها نیز به زودی اجرایی شوند.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به مدیرعامل بانک دی، از بهبود امور و ایجاد امید و اعتبار برای این بانک قدردانی کرد.
مقامات طالبان علناً اعلام کرده‌اند که به دختران نوجوان اجازه بازگشت به مدرسه را خواهند داد، اما می‌گویند که برای ایجاد تدارکات برای جداسازی جنسی شدید برای اطمینان از یک چارچوب اسلامی به زمان نیاز است.
بر اساس گزارش‌های سازمان اورژانس، این حوادث پرشمار ۱۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که عمده ایشان (۱۰۹ مصدوم) توسط ۴۸ دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و مداوا قرار گیرند و متاسفانه، به جان باختن ۵ دیگر از مصدومان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ