در حاشیه تلاش‌های فرانسه برای ایجاد یک رابطه اقتصادی سالم با چین به عنوان غولی اقتصادی پاریس نشان می‌دهد که مایل است با پکن در مذاکرات در مورد برنامه هسته‌ای ایران همکاری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری این تیم فاش کرد که تیمش برای داربی حساس برابر سپاهان هفت بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد.
اردوی تیم فوتبال امید ایران با حضور یک بازیکن دورگه در ترکیه پیگیری می شود.
بازیکن ایرانی‌الاصل شاغل در کویت مورد نظر سرمربی تیم امید قرار گرفته و به همین خاطر راهی ترکیه شد.
محمدامین حزباوی با جدایی از اردوی تیم امید راهی دوحه شد تا قراردادش با السد را نهایی کند.
نام یک بازیکن پرسپولیس در لیست نفرات منتخب رضا عنایتی برای نخستین اردوی تیم امید ایران به چشم می‌خورد.
نام یک بازیکن پرسپولیس در لیست نفرات منتخب رضا عنایتی برای نخستین اردوی تیم امید ایران به چشم می‌خورد.
پورتو امیدوار است که بنفیکا در دیدار خارج از خانه برابر پورتیموننزه امتیاز از دست بدهد.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر ملوان یک رده در جدول رده بندی صعود کرد و جای استقلال را قبل از دیدار برابر آلومینیوم گرفت. حالا امید آنها به پیروزی آلومینیوم برابر آبی‌هاست.
عبدی نوشت: تاکید بر تبلیغ و روایت توخالی و امید دادن به اینکه آینده درخشان است، مطلقا مورد توجه کسی قرار نمی‌گیرد. اگر واقعا آینده درخشان است باید گفت که چرا و براساس چه منطقی چنین می‌بینند؟ دلایل آن را بگویید تا دیگران هم قانع شوند؛ و الا این ادعای بلادلیل و غیرموجه است و برای دل خوش کردن خود و مردم است.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می شود که تیم های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
در ادامه ناکامی تیم های آفریقایی در قطر این بار کامرون در کسب پیروزی برابرسوییس ناکام ماند.
پخش‌کننده فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی ضمن اشاره به شرایط نامساعد فروش این فیلم تأکید کرد که امید دارند تب و تاب جام‌جهانی بر استقبال از این فیلم تأثیر بگذارد.
یک مقام آمریکایی می گوید کشورهای چین و روسیه از نفوذ لازم برای منصرف کردن کره شمالی از برنامه آزمایش بمب هسته ای خود برخوردار هستند.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر امروز گل گهر در خانه میزبان نساجی است.
فرنگی کاران مدعی پس از تغییر سرمربی تیم ملی چشم انتظار تصمیمات و مصوبات کادر فنی جدید هستند تا بر خلاف گذشته در قالب یک چرخه انتخابی عادلانه به حقشان برسند.
روزنامه پرتغالی آبولا در گزارشی می‌گوید پورتو در بازی فردا استوریل به پیروزی نیاز مبرم دارد و روی مهدی طارمی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
رجب طیب اردوغان در میانه بحران اقتصادی فراگیر ترکیه، در چند وقت اخیر، سیاست تنش‌زدایی در مناسبات با اسرائیل را در پیش گرفته که نمود بارز آن موافقت با از سرگیر روابط دیپلماتیک و پهلو گرفتن کشتی جنگی متعلق به آنکارا در بندر حیفا بوده است.
در ترکیب تیم منتخب هفته نخست لیگ ستارگان قطر نام دو بازیکن ایرانی به چشم می‌خورد؛ امید ابراهیمی و کنعانی زادگان دو بازیکن ایرانی هستند که نام آن‌ها در این ترکیب ۱۱ نفره قرار داد.
مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی ورزش ایران برگزار شد.
همتی این روزها در حال شناساندن دوباره خود به جامعه است و تلاش می‌کند خیمه‌ یک دولت سایه را بدون داشتن چشم امید به اصلاح‌طلبان علم کند و برند خودش را به جامعه سیاسی معرفی کند.
فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان و همچنین واردآمدن خسارات مالی هنگفت به تعدادی از مردم دیار خون‌گرم آبادان آن‌قدر دلخراش و بهت‌انگیز بود که قلم و کلام در بیان کامل ابعاد گوناگون این فاجعه عاجز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ