برترین تنیسور زن جهان دوادزهمین جام قهرمانی‌اش را در سن 21 سالگی به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با حضور ۹۰ شرکت فعال عصر امروز گشایش یافت.
دوازدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری در سوئد برگزار شد و وکلای مدافع به تناقضات موجود در اظهارات دادستان و برخی شاهدان پرداختند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، بر اهمیت تبیین دقیق و کامل عملکردهای ارزشمند صنعت نفت مطابق الزام‌های ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور تأکید کرد.
موعود بنیادی‌فر برای دوازدهمین بار در فصل جاری لیگ برتر سوت در دست می‌گیرد تا رکورددار قضاوت باشد.
دوازدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
دوازدهمین همایش گروهی رکوردهای ملی ایران با حضور ورزشکاران توانمند و صاحب عنوان رکورد در آیتم‌های متنوع و جذاب ورزشی در برج آزادی تهران برگزار شد.
تیم ملی سابر ایران در جایگاه دوازدهم مسابقات جام جهانی لهستان ایستاد.
سی و سومین دوره رقابت‌های تکواندو بین المللی جام فجر و دوازدهمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی تهران به تعویق افتاد.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال،اسامی داوران و کمک داوران هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر را اعلام کرد.
پادکست ورزش سه مربوط به روز دوازدهم جام جهانی منتشر شد
روزنامه الرایه قطر از هواداران تیم ملی این کشور درخواست کرد تا با حضور در استادیوم‌ البیت، نشان بدهند که جام جهانی قطر استثنایی است.
کرونایی‌شدن یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم از یک سو، در‌پیش‌بودن بازی‌های جام جهانی از سوی دیگر و البته مسئله برگزاری دربی در هفته دوازدهم، باعث شده پرسپولیس چندان تمرکزی نداشته باشد.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
با تصمیم سازمان لیگ برتر فوتبال مسابقات هفته دوازدهم به بعد از برگزاری دیدارهای تیم ملی ایران در جام جهانی موکول شد.
با اعلام رسمی سازمان لیگ شهرآورد پایتخت به تعویق افتاد و بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد.
اگر قرار باشد که هفته دوازدهم در اختیار تیم ملی باشد، داربی بعد از جام جهانی خواهد بود. برای کی‌روش هم آماده‌سازی تیم ملی سخت است چون فرصت کمی دارد
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد احتمال دارد هفته دوازدهم لیگ برتر بعد از جام جهانی برگزار شود.
با گذشت بیش از دو دهه از برگزاری لیگ حرفه ای در ایران هنوز سازمان لیگ نتوانسته برنامه بازی ها را از ابتدا تا انتها تدوین و در اختیار باشگاه ها قرار دهد.
با توجه به برنامه ریزی انجام شده بعید است مشکلی برای برگزاری دربی پایتخت در هفته دوازدهم قبل از جام جهانی وجود داشته باشد.
سازمان لیگ قصد دارد قبل از اردوی تیم ملی ایران مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر ازجمله دربی را برگزار کند.
مهرداد عبدی می گوید به عنوان مدافع عنوان قهرمان جام حذفی از اعتبار خود مقابل استقلال دفاع می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ