دادگاه رسیدگی به درخواست فرجام یوونتوس فردا برگزار خواهد شد و این احتمال به شدت قوی مطرح است که به جای پانزده امتیاز، دوازده امتیاز از این تیم کم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
تصاویر هوایی پیروزی باورنکردنی یک دوچرخه سوار را در آخرین لحظات نشان می‌دهد. این ورزشکار که در رتبه هشتم قرار داشت در آخرین لحظات یکی یکی از رقیبان خود پیشی گرفت و در نهایت اول شد. جالب اینجاست که نفر پشت سر این دوچرخه سوار که او نیز در رتبه نهم قرار داشت همانند او تمام تلاش خود را بکار گرفت و در رده دوم قرار گرفت.
انگلیس با برتری 6-1 برابر چین به عنوان صدرنشین گروه به یک هشتم نهایی جام جهانی زنان راه یافت و دانمارک با برتری برابر هائیتی و با قرار گرفتن در رتبه دوم، به دور بعد رسید.
براساس اطلاعیه صادره از سوی پزشکی قانونی استخرهای کشاورزی در رتبه دوم بیشترین تعداد تلفات غرق‌شدگی قرار دارند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: بر اساس آمار دفتر آبزیان آب شیرین، شیلات استان تهران با تولید یک میلیون و ۱۰۰ هزار نخ زالو سال ۱۴۰۱ توانست رتبه دوم تولید زالو را به خود اختصاص دهد.
یوونتوس در دیداری حساس و کلیدی توانست با 2 گل از سد میزبانش آتالانتا عبور کند و با صعود به رتبه دوم، امیدهایش برای کسب سهمیه را همچنان بالا نگه دارد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان ۱۰ پله رشد در توسعه هنرستان‌ها در سطح ملی داشته است و به عنوان استان دوم در این زمینه شناخته می‌شود.
اتلتیکو مادرید در دیداری خانگی با نتیجه 5-1 کادیز را شکست داد و به رتبه دوم جول لالیگا صعود کرد.
یکی از رقابت‌های فشرده و نفس گیر سه هفته باقی مانده لیگ برتر، جدال سه تیم برای کسب عنوان چهارمی مسابقات است.
سمنان- استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استان‌ها در اولین سال از تحقق بخشی به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد.
در پایان سال ۱۴۰۱ جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران نشانگر صدرنشینی قاطع شمس‌آذر قزوین است. تیم‌های استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد و سایپا با ۴۱ امتیاز رتبه دوم را شریک شده‌اند و فجرسپاسی پشت سر آنهاست
اصفهان- ندا سپاهی خبرنگار خبرگزاری مهر اصفهان در نخستین دوره جشنواره استانی «قاصد آب» رتبه دوم بخش خبر را کسب کرد.
بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران (رتبه بندی IMI-100)، بانک رفاه کارگران رتبه 9 در میان صد شرکت برتر و رتبه 2 در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری را از نظر شاخص فروش به خود اختصاص داد.
با برگزاری دیدار معوقه استقلال و سپاهان تنها یک مسابقه دیگر از نیم فصل اول مسابقات باقی مانده است.
با حذف کره و ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی، کار تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2022 خیلی زود به پایان رسید.
میلان در دیداری خارج از خانه مقابل تورینو با نتیجه 2-1 شکست خورد.
تیم‌ ملی والیبال نوجوانان ایران با یک پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاد.
مس سونگون با کسب پیروزی مقابل فولاد زرند به صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتسال ادامه داد.
وزارت جهاد کشاورزی رتبه دوم صدور مجوز کسب و کارها در کارنامه درگاه ملی مجوزهای کشور را به خود اختصاص داد.
در آخرین دیدار هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی میزبان پیکان تهران است.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.
سرلشکر سلامی اظهار داشت: ارزش نیروهای مسلح در جامعه به پاک بودن آن‌هاست، چرا که آن‌ها مظهر قدرت نظام اسلامی هستند و فروتنی و تواضع در هنگام قوی و مقتدر بودن معنا پیدا می‌کند.
کاروان ایران در یک روز نسبتا خلوت در 5 رشته بازی های کشورهای اسلامی در قونیه نماینده خواهد داشت.
واکنش خاندوزی به سرقت بانک ملی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ