یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری که نتوانست از مجمع رای اعتماد بگیرد، به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و به دنبال ابطال انتخابات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از از فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) تقدیر و تجلیل کرد.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نخستین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت با اعطای لوح زرین سپاس از خادم حرم احمد بن موسی تقدیر و تجلیل کرد.
حاشیه جدید در تیم ملی والیبال با موضوع شیشلیک! حواشی عجیب و غریب تیم ملی والیبال وارد فاز جدیدی شده است. حاشیه جدید در تیم ملی والیبال با موضوع شیشلیک!
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه واشنگتن، حاکی از گسترش نگرش منفی مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
ساکت الهامی در سکوت کامل مشغول آماده سازی مس رفسنجان است؛ او رویاهای بزرگی را در تیم جدید در سر می پروراند.
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.
مشهد _ مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: تفاهم‌نامه مدرسه سازی در حاشیه مشهد با ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال توسط خیرمدرسه ساز مشهدی امضا شد.
کوثری گفت: در فتنه سال گذشته شاهد بودیم که چگونه تمامی رسانه‌ها و عناصر سیاسی و فرهنگی خود را به میدان آوردند و قریب به چهار ماه کشور را دچار حاشیه کردند، امروز هم شاهدیم که ادامه طرح دشمنان در خیابان و کوچه‌های شهرمان با کشف حجاب و پوشش‌های نامناسب برخی عناصر فریب خورده در حال پیاده سازی است.
مدیرعامل پرسپوليس مدعی است تیمش در شرایط خوبی قرار دارد و طرف مقابل برای رسیدن به هدف خود حاشیه سازی را انتخاب کرده و آنها وارد این ماجرا نخواهند شد.
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دو قطبی سازی در جامعه به وحدت عمومی آسیب می زند، گفت: در هیچ کشوری اندیشمندان و یا دولتمردان آن، تشویق به دوقطبی سازی و ایجاد حاشیه نمی‌کنند.
به اذعان مقامات رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس،جنایات اخیر این رژیم در مسجدالاقصی علت اصلی کند شدن روند عادی سازی روابط بین طرفین و کاهش تمایل عربستان به حضور در این روند است.
رئیس کمیته داوران فیفا برای تسریع در فرآیند پیاده سازی سیستم کمک داور ویدئویی سفری به ایران خواهد داشت.
سفیر رژیم صیونیستی در بحرین در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت برای اعلام مرگ روابط تل آویو و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، هنوز زود است و باید منتظر نتایج این توافق ماند.
رئیس هیات کشتی استان آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد جوانان در این استان از تعامل و همکاری بیشتر با فدراسیون خبر داد.
رئیس هیات کشتی استان آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد جوانان در این استان از تعامل و همکاری بیشتر با فدراسیون خبر داد.
زلاتکو دالیچ خیلی کم سر و صدا و بی حاشیه به تاریخی سازی خود در فوتبال کرواسی ادامه داد.
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو از کسانی که برای فدراسیون تکواندو حاشیه سازی می‌کنند گلایه کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از درمانگاه هتل ام القری در نجف اشرف با اشاره به ورود ۳۰۰ تن دارو به کشور عراق گفت: ۲ بیمارستان هوایی جهت خدمت رسانی به زائرین آماده بهره برداری است.
هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر لبنانی تاکید کرد که آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس، استراتژی رژیم صهیونیستی را در لبنان اجرا می کنند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در حاشیه برپایی اردوی آماده سازی ملی پوشان برای حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی به بحث عدم دعوت از برخی نفرات به این تمرینات واکنش نشان داد.
شهردار منطقه ۲ گفت: چهار هزار متر مربع از اراضی شهری با هدف صیانت از حقوق شهر و شهروندان با تلاش و پیگیری مدیریت شهری منطقه رفع تصرف و آزاد سازی شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خصوصی سازی به شرایط این باشگاه بعد از اقدامات صورت گرفته پرداخت.
باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ