هافبک شماره هشت فصل گذشته پرسپولیس در بازگشت به تبریز به عنوان ستاره شماره یک این تیم شناخته می‌شود و توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه تنها 10 دقیقه بعد از اضافه شدنش به ترکیب پاری‌سن‎‌ژرمن موفق به گلزنی شد.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از اولین حضورش در میدان با پیراهن این تیم ابراز خوشحالی کرد.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
در شبی که پرسپولیس، عملکرد درخشانی داشت، مهدی ترابی بیش از همه به چشم آمد و با ثبت سه گل کام هواداران را به زیبایی شیرین کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌‎گوید تصمیمی برای ترک این باشگاه در آینده نزدیک ندارد.
میشائیل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ درباره تقابل امشب این تیم برابر منچسترسیتی صحبت کرد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، می‌گوید او و ارلینگ هالند در بین بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا قرار دارند.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، به اقدام زشت هواداران اتلتیکو مادرید پاسخ داد.
تصاویری از مراسم معارفه رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان در عربستان را مشاهده می‌کنید ؛ رونالدو به زبان عربی به هوادرانش گفت: اَنا عالَمی - من جهانی هستم.
ستاره تیم ملی بوکس ایران گفت: از نظر من نیاز اصلی این رشته در ایران توجه به مناطق محروم و استعدادیابی درست است.
ستاره پرتغال در مصاف یک هشتم نهایی می‌گوید برای ماندن در ترکیب اصلی باید تلاش کند.
دژان لوورن، مدافع تیم ملی کرواسی و زنیت، که دوستی صمیمانه ای با محمد صلاح دارد گفت که ستاره مصری از اینکه در جام جهانی نیست ناراحت است و به او حسادت می کند.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
مدافع راست نساجی می گوید احمد موسوی بازیکن بزرگی است و تجربه او به تیمش کمک خواهد کرد.
بعد از دعوت شدن جیمز مدیسون به تیم ملی انگلیس یک توییت او که 9 سال پیش منتشر شده بود مورد توجه قرار گرفته است.
ستاره 20 ساله کشتی آزاد ایران می گوید هدف بزرگی را برای خودش در سر دارد و می خواهد به یک رکورد فوق العاده دست پیدا کند.
هافبک گچسارانی که به زعم علی دایی قرار بود ستاره این تیم در خط میانی شود، مسیر را آنطور که برایش پیش‌بینی می‌شد دنبال نکرد تا اکنون در 31 سالگی مدعی شود بارها به خداحافظی فکر کرده است.
روبرتو کارلوس، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید، در اقدامی جالب حمایتش از وینیسیوس جونیور را اعلام کرد.
کاپیتان تیم ملی والیبال هلند با بیان این‌که والیبال ایران کیفیت بالایی دارد، گفت: در دیدار مقابل این تیم مزد رحمات خود را گرفتیم و به پیروزی رسیدیم.
کاسمیرو، ستاره رئال مادرید، می‌گوید نامش در کنار نام لوکا مودریچ و تونی کروس در تاریخ فوتبال ماندگار خواهد شد.
کاسمیرو، ستاره رئال مادرید، می‌گوید نام او در کنار نام لوکا مودریچ و تونی کروس در تاریخ فوتبال ماندگار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ