سطوح بالای استرس می‌تواند به صورت علائم فیزیکی از جمله تعریق شبانه ظاهر شود. تعریق شبانه ناشی از استرس ممکن است با کابوس‌های ترسناک یا رویاهای استرس زا، تنفس سریع، افزایش ضربان قلب و مشکل در به خواب رفتن به دلیل نگرانی یا اضطراب همراه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر به دنبال راهی برای درمان تعریق زیاد هستید، ابتدا باید ببینید علت تعریق زیاد چیست. رژیم غذایی نامناسب، استرس، داشتن بیماری‌های زمینه‌ای و بیماری هایپرهیدروزیس برخی از دلایل تعریق زیاد است.
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
درست است که عرق کردن یک امر طبیعی و گاهی اوقات مفید برای بدن ماست، اما در بیشتر مواقع تعریق زیاد برای بدن مضر هم شناخته شده است. می‌دانید که تعریق زیاد علاوه بر ایجاد بوی بد در بدن باعث لاغری و کم آبی بدن و در نتیجه خشک شدن زیاد پوست می شود.
نشست مهمی در روز یکشنبه قرار است درباره سوریه در قاهره برگزار شود و در این راستا سفر وزیر خارجه سوریه به عراق هم به علت مشارکت فواد حسین در این نشست به تعویق افتاده است.
رسانه‌های آرژانتینی به تعلیق لیونل مسی توسط پاری سن ژرمن واکنش نشان داده و می‌گویند علت این تصمیم باشگاه فرانسوی، اتفاقاتی بوده که در پشت پرده رخ داده است.
محمدرضا پور ابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به علت مخالفت مجلس با تشکیل سازمان بازرگانی اشاره کرد و گفت: مجلس با تشکیل هرگونه ساختاری که پاسخگویی‌اش به مجلس کاهش پیدا کند، مخالف است. اگر دولت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به مجلس می‌آورد مجلس با این لایحه موافقت می‌کرد.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
خبرگزاری فارس از تعلیق ۱۲ نفر از زنان در کتابخانه ملی به دلیل عدم رعایت حجاب خبر داد.
درمان عرق کف دست؛ علت عرق کردن کف دست چیست؟ تعریق کف دست از کودکی شروع شده، در دوران بلوغ شدت یافته و در جوانی با استرس‌های این دوران به اوج خود می‌رسد. این بیماری در برخی مواقع به قدری شدت می‌یابد که هنگام استرس، قطرات عرق از دست می‌چکد یا کاغذ زیر دست بیمار به طور کامل خیس می‌شود. شما اول باید استرس خود را درمان کنید تا بتوانید عرق دستتان را درمان کنید. استرس خود عامل همه بیماری‌ها است. موارد خفیف بیماری تعریق کف دست با دارو‌های موضعی و خوراکی قابل کنترل است، اما موارد شدید به درمان‌های دارویی پاسخ نمی‌دهد و باید جراحی شود.
اینکه گفتم فیلتر و رفع فیلتر در حوزه اختیارات من نیست به این علت است که قانون جرائم رایانه‌ای درخصوص فیلتر و رفع فیلتر، سازوکاری تعریف کرده است. دولت در این کارگروه اکثریت نیست و اختیارات آقای رئیس‌جمهور هم در حد نمایندگانی است که در این کارگروه حضور دارند
به گزارش منابع خبری، سفر «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن به دلیل امتناع صنعا از استقبال او به تعویق افتاد.
سرگیجه عموما با حرکات سر، تغییر وضعیت، حرکت کردن و راه رفتن، سرفه و عطسه تشدید می‌شود و ایجاد تهوع و استفراغ، سردرد، حساسیت به نور یا صدا، تاری دید، تعریق، ضعف و بی‌حالی، تپش قلب، صدای سوت و وز وز گوش می‌شود.
طبق اخبار رسیده، تصمیم‌گیری در مورد انتقال فدراسیون فوتبال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت بررسی‌های بیشتر به تعویق افتاد.
اتحادیه اروپا مالک توییتر را به علت تعلیق حساب کاربری برخی از روزنامه‌نگارن تهدید به تحریم کرد.
افرادی که علائمی نظیر کاهش وزن بدون علت، اسهال بدون علت و تب بدون علت را تجربه می‌کنند و دارای رفتار‌های پرخطر جنسی، سابقه اعتیاد تزریقی، تزریق خون و فرآورده‌های های خونی هستند، مشکوک به این بیماری بوده و حتماً باید برای پیگیری این بیماری به پزشک مراجعه کنند.
علت تعطیلی بسیاری از مغازه‌ها بنا بر اعلام بسیاری از کسبه در محدوده بازار بزرگ تهران، نه اعتصاب؛ بلکه ترس از توحش، تحریق و تخریب عده قلیلی از اغتشاشگران است
مسئولان سعودی مسجد تاریخی الحریف واقع در بین شهر‌های العوامیه و القدیح را تخریب و محتوای آن را تخلیه کردند. مقامات سعودی علت تخریب این مسجد تاریخی را لزوم تعریض جاده‌های امتداد العوامیه تا قطیف ذکر کردند.
رئیس جمهور ترکیه گفت که با وجود تردید روسیه برای اجرای توافق غلات به علت کسب نکردن منافع مشابه اوکراین، به اقدامات مربوط به اجرای این توافق ادامه می دهد.
جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور این کشور به علت اینکه به حد نصاب نرسید به تعویق افتاد.
محمد شوری: «‌حتی در مسائل منطقه قفقاز که از موضوعات مرتبط با مساله امنیت ملی روسیه است و در حوزه خارج نزدیک سیاست خارجی روسیه تعریف می‌شود شاهد کاهش نقش‌آفرینی کرملین هستیم که علت آن نیز مشغله روسیه در حوزه اوکراین است.»
نماینده کارگران گفت: کارگری که قرارداد کارش سه‌ماهه است به‌چه‌شکلی می‌تواند اجاره خانه‌اش را یک‌ساله ببندد؟ کارگری که بیست سال است در یک کار با ماهیت مستمر مشغول به کار است تا کی باید گرفتار قرارداد موقت سه‌ماهه و شش‌ماهه باشد؟ به همین علت کمیته امنیت شغلی به این نتیجه رسید که سقف سال تعریف کند و اگر کسی در کارگاهی چهار سال کار کرد و با او قرارداد موقت بسته شد، بعد از گذشت ۴ سال قراردادش دائمی شود.
گئورگی گولسیانی به دلیل تزریق آمپول در زانو تمرین امروز پرسپولیس را از دست داد.
رئیس سازمان سنجش گفت: کنکور ارشد سال ۱۴۰۲ در اسفند همان سال برگزار می‌شود، این موضوع باعث غافلگیری داوطلبان نشده فقط آزمون قرار است همانند قبل کرونا در زمان خودش برگزار شود، یعنی علت اصلی تعویق کنکور و برگزاری آن در اردیبهشت به دلیل ویروس کرونا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ