سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری مالی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، گزارشی از روند پیشرفت همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از آرش، باغ ملی تهران اولین حاشیه را در صد روزگی توافق تهران و ریاض به خود دید. تغییر سالن نشست خبری حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان وزرای خارجه دو کشور در ۲۷ خرداد ماه باعث شد تا اصل سفر که رخداد مهمی در بن بست روابط ایران و عربستان پس از هفت سال قطع روابط به شمار می‌رفت، تحت الشعاع حاشیه‌ها قرار گیرد.
جان کربی گفت: هیچ تغییری در رویکرد ثابتی که ما نسبت به ایران داریم ایجاد نشده است.
رئیس فدراسیون فوتبال امروز با سفیر آفریقای جنوبی در ایران دیدار کرد.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال به منظور پایان دادن رسمی به همکاری با این تیم و انجام تسویه حساب‌های مالی با فدراسیون، سفری به ایران خواهد داشت.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال به منظور پایان دادن رسمی به همکاری با این تیم و انجام تسویه حساب‌های مالی با فدراسیون، سفری به ایران خواهد داشت.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
چین همواره مایل است ترویج کننده امنیت و ثبات، همکاری کننده توسعه و رفاه، و تقویت کننده اتحاد و خودسازی خاور میانه باشد. در آینده، چین به طور مستمر برای برآوردن صلح و آرامش خاور میانه خرد چینی را به اشتراک گذاشته، پیشنهادات چینی را ارائه کرده و نقش خود به عنوان کشور بزرگ مسئول را ایفا می‌کند.
رابرت مالی (راب ملی) نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا کرد ایالات متحده قبل از تصمیم گیری درباره اقدامات و گام‌های بعدی درباره ایران منتظر نتایج سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خواهد ماند.
یک هیئت بلندپایه از دولت آمریکا به سرپرستی «رابرت مالی» نماینده ویژه این کشور در امور ایران فردا دوشنبه به عربستان سفر می کند.
یک هیئت بلندپایه از دولت آمریکا به سرپرستی «رابرت مالی» نماینده ویژه این کشور در امور ایران فردا دوشنبه به عربستان سفر می کند.
‎اعضای تیم ملی کشتی آزاد ‎ایران دوشنبه شب با استقبال سفیر کشورمان وارد زاگرب شدند.
ویدیویی از بانوان ایرانی که در غرفه وزارت ورزش و جوانان با سفیر مالی با یکدیگر بازی قدیمی یه قل دو را کردند را ببینید.
بر اساس ادعای روز پنج‌شنبه یک شبکه ماهواره‌ای، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست‌کم سه بار طی دو ماه گذشته با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک دیدار داشته است. این رسانه نزدیک به عربستان سعودی برای تایید ادعای خود به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده است که گفت هرگاه منافع آمریکا ایجاب کند، برای ارسال پیام‌های خاص و قاطعانه به ایران، راه‌هایی برای ارتباط داریم. با این حال نمایندگی ایران در سازمان ملل اخبار منتشرشده مبنی بر این دیدار را نادرست دانسته است.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل تاکید کرد: آمریکا اکنون توپ را در زمین خود دارد. باید نشان دهد که صادق، قابل اعتماد و قادر به اجرای وعده هایش است. اکنون وقت اقدام است.
در واکنش به مداخلات نامتعارف انگلیس ازجمله در قلمرو امنیت ملی کشورمان، سفیر این کشور در تهران توسط مدیر کل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد درباره مسئله تامین امنیت مرزهای دو کشور رایزنی کردند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در نشست دوره ای و عادی شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام افزود: امروز همانطور که انتظار می رفت، اعضای شورا بار دیگر حمایت خود را از احیای برجام ابراز کردند و اجرای کامل آن به عنوان تنها اقدام عملی خواستار شدند.
سفیر جدید پادشاهی مالزی در شروع مأموریت خود در کشورمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
عباس باقرپور، سفیر ایران در اتریش در اردوی تیم ملی حاضر شد و با کارلوس کی روش و هم چنین ملی پوشان دیدار کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال دیداری با سفیر ایران در اسپانیا انجام داد.
مهاجم تازه وارد باشگاه پرسپولیس با خوشامدگویی ویژه برای ورود به ایران روبرو شد.
مهاجم تازه وارد باشگاه پرسپولیس با خوشامدگویی ویژه برای ورود به ایران روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ