مرد جنایتکار در پی رابطه با زنی جوان شوهر او را کشته و به مرگ محکوم شده بود اما از اولیای دم رضایت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
اتان امباپه امروز اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را در پی اس جی انجام داد و سر از پا نمی شناسد.
هافبک جوان پرسپولیس روزهای عجیبی را در پرسپولیس دنبال کرد؛ از تجربه اولین نمایش و راهیابی به تراکتور تا جدایی پر از بغض با این تیم.
لئون گورتسکا، ستاره آلمانی بایرن، در یک مصاحبه به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد و گفت به هیچ وجه قصد جدایی از این تیم را ندارد.
ایجنت ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا، تایید کرد دو باشگاه مطرح برای جذب این بازیکن حاضر به پرداخت 100 میلیون یورو بودند.
طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، تاکفوسا کوبو با رد پیشنهاد 160 میلیون یورویی الهلال، ترجیح داد در رئال سوسیداد بماند.
از چهره‌های مهم و شناخته شده دوره قاجار ملک جهان خانم است چرا که به دستور و دسیسه ایشان نیز میرزا تقی خان امیرکبیر از چشم ناصرالدین شاه افتاد و با برکناری از مقام صدرات اعظم در نهایت در حمام کاشان کشته و جان شریف امیرکبیر گرفته شد.
فابیو کوالیارلا، ستاره باسابقه باشگاه سمپدوریا در شبکه های اجتماعی از تمایلش به ادامه حضور در این باشگاه خبر داد.
پارکینگ روباز برج میلاد به مناسبت جشن تولد ۵۶ سالگی اتومبیل پیکان همایشی با حضور پیکان‌داران برگزار کرد؛ همایشی که بسیاری را به این پارکینگ کشاند.
رنگ خون، عاقبت عشق به زنجیر طلا/ جدال زورگیر با مرگ!/ فیلم سیاه اقدام شیطانی با دختر تهران/ تبعه خارجی هموطنش را کشت/ مرگ معمایی بازیگر ایرانی در شام آخر/ غرور مرگبار فکل جاهلی!/ مضحک ترین سارق مسلح بانک
عشق به فوتبال مرا سارق کرد
توری، ۶۸ ساله، در بیانیه‌ای با اعلام کناره‌گیری خود، گزارش روزنامه تورنتو استار را تایید و گفت که این رابطه در اوایل امسال به پایان رسیده بود و کارمند مذکور شهرداری را ترک کرده است.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ ۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ ۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ ۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد/ سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
نام کوچه از مالک قدیمی زمین‌های این منطقه گرفته شده، «محمدحسن‌خان مروی» حاکم مرو در دوره فتحعلی‌شاه، که بعد از حمله ازبک‌ها به تهران آمد وبا عزت و احترام فتحعلی‌شاه مواجه شد و «فخرالدوله» لقب گرفت.
زن جوان گفت: من ۱۵ سال است همسر سعید هستم و در این ۱۵ سال سه سال هم بیرون از زندان نبوده است. او نه شوهر خوبی برای من بود نه برای بچه‌هایم پدری کرده است.
لیونل مسی می گوید که حالا از زندگی و فوتبال در شهر پاریس لذت می برد و کاملا راحت است.
متهم گفت: من شاگرد نانوا هستم. خانواده دارم. شغل دارم و در یک خانواده خوب هستم. من قبول ندارم که به لیدا تعرض کردم و هیچ سندی هم نیست که نشان دهد من با او رابطه داشته‌ام. رابطه ما در حد تلفن و حرف بود. اصلاً من از لیدا شکایت دارم که آبرویم را برده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال اروپا گفت عشق به فوتبال و بازیکنان باکیفیت رئال مهم‌ترین عوامل موفقیتش در فصل گذشته بود.
دکتر ربابه نوری، عضو تیم تخصصی مهارت‌های زندگی گفت: عشق در عین حالی که یک هیجان است، نوعی نیاز هم محسوب می‌شود و به هنگام تجربه آن هورمون‌های خاصی در بدن ترشح می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ