رژه نظامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد استقلال ترکمنستان برگزار شد. در این مراسم تسلیحات و تجهیزات نیرو‌های مسلح ترکمنستان به نمایش گذاشته شد. سردار بردی محمداف، رئیس جمهور ترکمنستان، رستم مینیخانوف، رئیس جمهور تاتارستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، معاونان شورای وزیران، نمایندگان دیپلماتیک، سردبیران تلویزیون و روزنامه ها، در این مراسم که در شهر عشق آباد برگزار شد حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تصاویری از مکرون در رژه روز باستیل در شانزه لیزه را مشاهده می‌کنید که دوباره توسط مردم هو شد.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
همزمان با روز بیست نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه هوایی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش برگزارشد.
مراسم رژه روز ارتش از دقایقی پیش همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد. ویدئویی از رژه نیروی دریایی ارتش در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس ببینید.
تمرین رژه بالگردی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه) در در رمپ پروازی مرکز آموزش تکاور نزاجا پرندک برگزار شد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از برگزاری یک رژه نظامی در شهر جنین به مناسبت روز جهانی قدس خبر دادند.
کیم جونگ اون در کنار مقامات ارشد ارتش و حزب حاکم در جایگاه ناظر قرار گرفت تا رژه نظامی شبانه را که چهارشنبه شب به مناسبت سالروز تشکیل ارتش خلق کره شمالی در میدان کیم ایل سونگ برگزار شد، تماشا کند.
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ با برگزاری رژه شناور‌های سطحی و زیرسطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگرد‌های هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.
نیرو‌های مسلح یمن روز چهارشنبه در رژه عظیم نظامی در میدان سبعین صنعا به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر از موشک‌ها و سامانه‌های جدید موشکی، دریایی و هوایی رونمایی کردند.
فیلمی از پیشرفته‌ترین پهپادهای جمهوری اسلامی ایران در رژه نیروهای مسلح را مشاهده می‌کنید.
مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد.
صنعا پایتخت یمن روز چهارشنبه شاهد رژه نظامی بزرگ در میدان السبعین به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر بود.
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن و تشکیلات وابسته به آن در صنعا رژه نظامی برگزار کرد.
نیروهای طالبان در سالروز اخراج نظامیان آمریکایی از افغانستان در پایگاه بگرام رژه نظامی برگزار کردند.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ