دو تیم استقلال و ملوان که هفته نخست از فصل جدید لیگ برتر را با شکست آغاز کرده اند، به مصاف هم رفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین دیدار از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر را شاگردان جواد نکونام برابر تیم سفیدپوش انزلی برگزار خواهد کرد تا پرونده این هفته بسته شود.
شاید معمول نباشد که یک بازیکن فوتبال از روند نقل و انتقالات تیم صحبت کند اما اوضاع برای علیرضا بیرانوند متفاوت است.
کمتر پیش آمده تصویری از خولیو مونوز در صفحه باشگاه تراکتور منتشر شود.
شکار قوی سپید در تالاب انزلی توسط گاندوها
به نظر می‌رسد به زودی خبر انعقاد قرارداد ابراهیم بایش با باشگاه گل‌گهر سیرجان رسانه‌ای شود.
بارسلونا به دنبال شکار پدیده 17 ساله فوتبال آلمان از فرایبورگ است و پیشنهادی به این باشگاه ارسال کرده است.
چشمان آن‌ها به این جانوران این اجازه را می‌دهد تا در فاصله ۳۰۰ متری نیز شکار را تشخیص دهند و راه رفتن موج‌دارشان باعث می‌شود سرشان به جلو و عقب بچرخد. این بدان معناست که آن‌ها همیشه مراقب هستند. آن‌ها رحم ندارند و با عضلات قوی گلو و گردن خود می‌توانند به سرعت وعده غذایی خود را پایین بکشند.
النصر عربستان برای برگزاری دو بازی دوستانه بزرگ دیگر راهی ژاپن شده است.
سپهر سلیمی فعال محیط زیست می‌گوید مجموعه‌ای از عوامل باعث به وجود آمدن این شرایط شده است که در درجه اول می‌توان به نبود نظارت اشاره کرد: «قاچاق حیوانات وحشی با چنین گستردگی و سازمان‌یافتگی به نظر می‌رسد عملا رها شده است. متولی این وضعیت هم سازمان محیط زیست است و این سازمان هم یا توان مقابله با این نوع قاچاق را ندارد یا انگیزه‌ای ندارد یا اینکه ممکن است دست‌هایی در کار باشد که به نظر می‌آید از قاچاق منتفع می‌شوند. برای مبارزه با چنین پدیده‌ای باید نظارت و مبارزه خیلی قوی باشد.»
یحیی گل‌محمدی بعد از لغو اردوی پرسپولیس هنوز گفتگویی با رسانه‌ها انجام نداده است.
مسئولان استقلال با سامان فلاح برای حضور در این تیم به توافق رسیدند.
سگ های قوی می توانند با صاحبان همگام باشند و به عنوان محافظ خانواده عملکرد خوبی داشته باشند. تا زمانی که آنها مجبور نباشند جنبه قوی خود را نشان دهند، هر یک از این سگ های شکاری عضلانی می توانند بهترین دوست شما باشند.
دانشمندان با استفاده از هوش مصنوعی (AI) آنتی بیوتیکی جدید کشف کرده‌اند که می‌تواند گونه کشنده ابرمیکروب را از بین ببرد. هوش مصنوعی با کاهش هزاران ماده شیمیایی بالقوه به تعدادی انگشت شمار امکان آزمایش آن‌ها را در آزمایشگاه فراهم کرد. نتیجه این آزمایش، تولید یک آنتی بیوتیک آزمایشی و قوی به نام «آبوسین» بود که قبل از استفاده همگانی از آن به آزمایشات بیشتری نیاز دارد. محققان در کانادا و آمریکا می‌گویند که هوش مصنوعی این قدرت را دارد که به کشف دارو‌های جدید به طور گسترده‌ای سرعت ببخشد. این تازه‌ترین نمونه از آزمایشاتی است که نشان می‎‌دهد چگونه هوش مصنوعی می‌تواند انقلابی درعلم پزشکی ایجاد کند.
آناتومی منحصر به فرد خفاش سر چکشی همچنین به آن اجازه می دهد تا در محدوده ای از زیستگاه ها زندگی کند که سایر گونه ها نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. پهنای بال های وسیع آن به آن امکان می دهد در فضاهای تنگ مانند غارها و شکاف ها حرکت کند، در حالی که پاهای قوی آن به این معنی است که در صورت لزوم می تواند به سطوح عمودی مانند درختان یا صخره ها بچسبد.
سگ‌های وحشی آفریقایی فوق العاده باهوش هستند. با استفاده از تاکتیک‌های هوشمندانه برای شکار استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها از ذهن قوی خود برای محافظت و مراقبت از خانواده استفاده می‌کنند.
۳ امتیاز با ۳گل جایزه شکار قو؛ پرسپولیس رویای جام را رها نکرد
خدنگ‌ها به دلیل پیوندهای اجتماعی قوی و رفتار مشارکتی خود که اغلب شامل دفاع از اعضای خانواده می شود، شناخته می شوند. آنها در گروه‌هایی به نام «پاک» یا «موب» زندگی می‌کنند که شامل نر و ماده است و برای محافظت از قلمرو خود، جستجوی علوفه و مراقبت از بچه‌هایشان با هم کار می‌کنند.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
هوادار در مصاف با پرسپولیس در استادیوم آزادی به ششمین برد خود دست پیدا کرد و با رساندن شمار امتیازات خود به عدد 25 به نیمه بالای جدول آمد.
ملوان انزلی برخلاف بازی هفته گذشته در لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی بازنده شد.
چهاردهمین همایش مدیران و فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با شعار قرارگاه متعهد، سازندگی دانش‌بنیان، ایران قوی چهار شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های نورالرضا (ع) تهران برگزار شد.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از ایران به عنوان یکی از ستون‌های جنبش پارالمپیک نام برد و بیان کرد: شعار ما این است که ما در کنار یکدیگر قوی هستیم.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از ایران به عنوان یکی از ستون‌های جنبش پارالمپیک نام برد و بیان کرد: شعار ما این است که ما در کنار یکدیگر قوی هستیم.
قم- دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکاف بزرگی در جهان دوقطبی شرق و غرب ایجاد کرد و امروز ایران جایگاه خوبی در سطح بین المللی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ