سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم ۳۰ ساله که داخل خودرو با آسیب‌های شدید محبوس و دچار آسیب‌های شدیدی شده بود به بیمارستان منتقل شد. یک آقای ۳۰ ساله و پسر بچه‌ای ۱۲ ساله که داخل کامیون حضور داشتند متأسفانه جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«هر روزم به من بگن آش می‌خوری!؟ نه نمی‌گم!»
رئیس سازمان اورژانس کشور نسبت به افزایش مرگ‌های ناشی از غرق شدگی در کشور هشدار داد.
روز هفدهم دسامبر سال ۱۹۰۳، برادران رایت بالآخره موفق شدند. بعد از بیش‌از ۴ سال تلاش و ده‌ها سال مشقت و زحمتی که سایر آچاربه‌دست‌های جاه‌طلب برای‌شان ایجاد کرده بودند، اورویل و ویلبر توانستند با پرواز به مدت ۵۹ ثانیه در ارتفاع ۸۰۰ فوتی در کارولینای شمالی، نخستین پرواز با پرنده رایت را محقق کنند.
مديرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: این حادثه ۴ فوتی و ۳۱ مصدوم داشت که پس از عملیات رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومان به مرکز درمانی انتقال و جان‌باختگان به عوامل قضایی تحویل داده شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت چهار نفر در سانحه رانندگی محور جلفا مرند خبر داد.
رئیس ستاد مدینه نیز گفت: از بین چهار زائر ایرانی که تاکنون فوت کردند، یک زائر به نام محمد شیخی فرزند غفور ۵۷ ساله از کاروان شماره ۱۷۲۸۶ از تهران به علت سکته قلبی در مدینه از دنیا رفت.
محققان با ایجاد سوراخی در عمق یک مایلی کف اقیانوس در کوه های زیر آبی  وسط اقیانوس آتلانتیک به جبه زمین نفوذ و نمونه هایی از صخره ها از عمق ۴ هزار و ۱۵۷ فوتی زیر سطح دریا جمع کرده اند.
۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.
سردار مومنی رئیس پلیس راه‌های کشور گفت: ۱۷۶ نفر از هموطنانمان را در ۴ روز نخست طرح سفر‌های نوروزی از دست دادیم و بیش از ۴۰۰۰ نفر هم مجروح شدند.
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۱۷۶ نفر در چهار روز اخیر جان خود را در جاده های کشور از دست داده اند گفت: فهرست استانهایی که بیشترین تصادفات جاده ای را داشته اند منتشر شد.
انفجار یک کپسول گاز در پارک‌وی تهران، ۴ نفر را به کشتن داد
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت این سازمان در ۱۰ ماه امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۴‌ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین دولتی به ارزش ۶۱ هزار میلیارد تومان شد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در جلفا ۴ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فقره تصادف فوتی با چهار متوفی در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
کارلوس کی‌روش لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد.
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
با احتساب فوت این ۴ نفر که متاسفانه به دلیل شدت وخامت حالشان در بیمارستان از دنیا رفتند، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
۴نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری بین زندانیان و آتش سوزی روز شنبه، آسیب دیده بودند و حالشان وخیم بود، عصر گذشته علیرغم رسیدگی های پزشکی در گذشتند.
قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی‌های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
آتش‌نشانان بعد از حضور در محل نسبت به خارج کردن اجساد اقدام کردند و تنها مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس دادند و اجساد ۴ فوتی هم تحویل کلانتری شد.
علت حادثه به گفته کارگران حاضر در محل، گیرکردن پمپ موجود در حوضچه فاضلاب بوده که نفر اول وارد حوضچه شده و به علت بیرون نیامدن نفرات بعدی یکی بعد از دیگری وارد حوضچه می‌شوند و فوت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ