کارلوس کی‌روش لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز جمعه، ۲۵ هزار و ۱۵۷ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اطلاعات خود را در سامانه پنجره واحد خدمات وزارت کشور، ثبت کرده‌اند.
تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز در سک ساختمان مسکونی در محله جوانمرد قصاب شهر ری، به ۲۵ نفر رسید.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۵ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند، گفت: برخی از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده‌اند از دایره متقاضیان خارج خواهند شد.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی ارائه شده است، گفت:همه زائران با سلامت کامل حج را انجام داده‌اند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق انبار شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب خبرداد.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
طوفان شدید در آمریکا باعث شده که بیش از ۲۵ نفر جان خود را از دست بدهند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۷۴ رسید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه پلیس با هنجار شکن‌ها برخورد می‌کند، گفت: ۲۵ نفر پیرامون مواد محترقه در استان دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه پلیس با هنجار شکن‌ها برخورد می‌کند، گفت: ۲۵ نفر پیرامون مواد محترقه در استان دستگیر شدند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۵۶۰۰ نفر متأثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۲۵ استان کشور خبر داد.
سقوط یک دستگاه اتوبوس از پرتگاه در کشور پرو دست کم ۲۵ کشته بر جای گذاشت.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز از اعمال محدودیت برای صدور روادید علیه ۲۵ فرد در بلاروس خبر داد.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ٢٦٥٧ نفر و اسکان اضطراری به ۲۲۶ نفر طی عملیات جوی از چهارشنبه تا امروز و توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
زمان اعلام نامزدی برای ریاست دیوان محاسبات در روز (23 آذر ماه) به پایان رسیده و در حال حاضر سوابق کاری متقاضیان در کار گروه تخصصی کمیسیون در دست بررسی است.
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۵ نفر از بازیکنان مورد نظرش برای شرکت در جام جهانی را اعلام کرد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره حادثه اوین گفت: در حادثه دلخراش ۸ نفر فوت شدند و ۲۵ شناسایی شدند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است و ممکن است که به این تعداد اضافه شود یا از این تعداد کم شود.
فرماندار همدان گفت: در سه تجمع غیرقانونی که صورت گرفت، ۲۵ نفر دستگیر شدند که ۲۰ نفر ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند.
نام سپهر محمدی دروازه‌بان باتجربه تیم ملی فوتسال ایران در لیست ۲۵ نفره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا قرار دارد.
پوشیدن لباس‌های سبک با رنگ روشن، استفاده از کلاه‌های پهن، مصرف مقادیر مناسب مایعات (روزانه نوشیدن ۸ لیوان آب در تابستان)، استفاده از غذا‌های کم چرب، میوه‌ها و سبزیجات فیبردار و قرار نگرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب راه‌هایی هستند که می‌توانند در جلوگیری از گرمازدگی مفید واقع شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ