مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فقره تصادف فوتی با چهار متوفی در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور سمنان - فیروزکوه خبر داد و گفت: دو نفر در این تصادف جان خود را از دست دادند.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد
شاهرود- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شاهرود از وقوع یک فقره تصادف در محور میاندشت در شهرستان میامی خبر داد و گفت: در این تصادف یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر مصدوم شدند.
رئیس پلیس آگاهی از کاهش ۵ درصدی وقوع کلاهبرداری در کشور خبر داد و گفت: ۱۵۴۲ فقره سیم‌کارت و موبایل از کلاهبرداران شناسایی و مسدود شد.
سبزوار ـ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت وسایل خانه در سطح شهرستان سبزوار ۱۴ سارق و مالخر دستگیر شدند.
در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه‌ای در شهرستان دشت‌آزادگان خوزستان که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر شد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۱۷ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داده است.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: : متأسفانه امسال بالغ بر ۴۹۰ فقره تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه‌های شهر تهران رخ داد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی در خراسان رضوی رخ داده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از وقوع ۲۳۰۰ فقره تصادف در روز گذشته خبر داد
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از وقوع ۲۳۰۰ فقره تصادف در روز گذشته خبر داد
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از وقوع ۶۸۰ فقره تصادف زنجیره ای در دی ماه خبر داد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، سه فقره تصادف جرحی با پنج مصدوم و هشت فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: آتش‌سوزی در جنگل‌های هیرکانی در استان‌های شمالی با انجام عملیات اطفای حریق زمینی و هوایی مهار شده و درختان آسیب جدی ندیدند.
دامغان- دادستان دامغان از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: هویت دو نفر قاتل در دست شناسایی است.
مشهد - رئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع ۵۷۲ تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد خبر داد.
مشهدر- ئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع ۶۵۹تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد خبر داد و گفت: بیشتر ترافیک از سمت غرب به شرق مشهد به ویژه بلوار وکیل آباد است.
رئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع ۶۵۹تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد خبر داد و گفت: بیشتر ترافیک صبحگاهی از سمت غرب به شرق مشهد به ویژه بلوار وکیل آباد است.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: اغلب جاده های خراسان رضوی به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پژو ۴۰۵ سه کشته برجای گذاشت.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پژوه ۴۰۵ سه کشته برجای گذاشت.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.
وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک زن در ترافیک بزرگراه نیایش و انتشار فیلمی از این سرقت در فضای مجازی، موجب شد تا موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ علی شریفی از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۲۳:۵۵ شب گذشته در مسیر بزرگراه زین‌الدین مسیر غرب به شرق قبل از هنگام، یک خودروی متواری با عابر برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ