بیستمین اجلاس سراسری مدیران مدارس صدرا در مشهد مقدس برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: هر یک از محورهای دهگانه اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش به یک استان محول شده است.
هزینه‌های بالای برگزاری اجلاس مدیران به صورت حضوری موجب شد تا مقامات آموزش و پرورش ناچار شوند این دوره را به صورت مجازی برگزار کنند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: باید منابع مالی پایدار برای نظام آموزشی ایجاد کنیم و از مجلس و دیگر دستگاه‌ها می‌خواهیم به ما کمک کنند.
دقایقی پیش اجلاس کمیته دائمی برنامه ‌بودجه مجمع مجالس آسیایی با حضور ۲۲ عضو APA در تهران آغاز شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو در این هفته خبر داد.
مجلس شورای اسلامی در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر ماه میزبان اجلاس کمیته برنامه‌ریزی و بودجه مجالس آسیایی با حضور هیئت‌های پارلمانی ۲۱ کشور عضو APA است.
مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.
مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.
هشتم خرداد ماه سال 1402 اجلاس تجلیل از مدیران شایسته سال گذشته، در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، بهبود فضای بیزینس‌های داخلی با رویکرد استراتژیک کارآفرینی و مشتری مداری، در سالی بود که با عنوان «رشد تولید و مهار تورم» نام‌گذاری شده است.
اجلاس روستان گروه بریکس صبح امروز در محل هتل تول اپوستل کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی آغاز شد.
هند امروز از برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای در ۱۳ تیرماه به‌صورت مجازی خبر داد.
اجلاس ملی «نخبگان نظریه پردازی سیاست گذاری کلان در جمهوری اسلامی» سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد.
اجلاس ملی نخبگان نظریه پردازی و سیاست گذاری کلان درجمهوری اسلامی
رئیس‌جمهور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه نماز در اندیشه، اخلاق و عمل اثربخش است، گفت: هر چه مدیران صحت عمل داشته باشند، جوانان بیشتری جذب نماز می‌شوند.
رئیس‌جمهور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با اشاره به اینکه نماز در اندیشه، اخلاق و عمل اثربخش است، گفت: هر چه مدیران صحت عمل داشته باشند، جوانان بیشتری جذب نماز می‌شوند.
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: تلاطم در بازار ارز، هم ملت ما را نگران می‌کند که مبادا بر سایر اجناس تاثیر بگذارد و هم عملکرد‌های خوب دولت را تحت الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه شماتت دشمن و تجرّی آن‌ها را فراهم می‌کند و هم دوست داران انقلاب و کشور را روحاً، قلباً و قالباً عذاب می‌دهد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی با در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
در این مدت برخی مدیران شهری نیز سفری به اکسپودبی داشتند . همچنین برخی از معاونان و مدیران شهری نیز در ششمین اجلاس مجمع عمومی شهرداران آسیایی به شهر دوشنبه تاجیکستان، رفته بودند .سفر شهردار و برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر به کشور عراق از دیگر سفرهای خارجی مدیران شهری است که تاکنون رسانه ای شده است .
سید ابراهیم رئیسی پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شرکت و سخنرانی در اجلاس تحول آموزش در سازمان یونسکو، دیدار با برخی رهبران ادیان، دیدار با متخصصان و کارشناسان سیاست خارجی آمریکا، دیدار با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی، برگزاری نشست مطبوعاتی و دیدار با ایرانیان مقیم این کشور دقایقی قبل نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: معلمی مثل قضاوت، شغل نیست. ارزش معلمی اگر بیشتر از فقیه نباشد کمتر نیست. من یک کلاس معلمی را با یک دوره نمایندگی عوض نمی‌کنم.
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز شنبه هفته آینده تا روز دوشنبه یعنی ۳ روز کاری تمامی ۷۳۱ رئیس آموزش و پرورش گرد هم خواهیم آمد.
در سومین اجلاس سراسری مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم، از محمد جواد اقدامیان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت تولیدی ویستابست تجلیل به عمل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ