در سومین اجلاس سراسری مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم، از محمد جواد اقدامیان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت تولیدی ویستابست تجلیل به عمل آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باکاری سیسه، مدیر روابط عمومی سادیو مانه، اظهارات تندی را علیه مدیران بایرن مونیخ و لروی سانه مطرح کرده است.
علیرضا اشرف با انتشار یک توییت کنایه‌آمیز صحبت‌های تندی علیه رقیب کرد.
مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری گفت: تا کنون هیچ سازمانی تندیس تعالی صنعت گردشگری را به عنوان بالاترین سطح جایزه نگرفته است.
با اعلام اتحادیه تنیس زنان WTA، تا سال ۲۰۳۳ میلادی، جوایز رقابت‌های تنیس زنان با مسابقات بخش مردان برابر خواهد شد.
داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.
نصیبه دلیرهروی داور تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.
سرمربی استقلال خوزستان انتقادات تندی را متوجه تیم‌های رقیب در مسیر صعود به لیگ برتر کرد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس با تاکید بر اینکه به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه از سوی وزارت ورزش تیم کمتر از 14 سال ایران در آستانه بازماندن از حضور در رقابت های مقدماتی جهانی و مسابقات سطح یک تنیس آسیا بود، گفت: با حمایت خانواده‌ها و جامعه تنیس، این اعزام در آخرین لحظات محقق شد.
مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: به دلیل عدم تخصیص بودجه و اعتبارات لازم تیم های کمتر از ۱۴ سال ایران از حضور در مسابقات مقدماتی جهانی باز ماندند که این مسئله سقوط تیم‌های ملی فوق به مسابقات پیش‌مقدماتی جهانی را به همراه دارد.
مدیر رسانه‌ای هوادار، پس از بازی با مس رفسنجان مصاحبه تندی انجام داد.
نواک جوکوویچ در تکرار فینال 2021 مسابقات تنیس رولن گاروس فردا در فینال اوپن استرالیا به مصاف استفانوس سیتسیپاس خواهد رفت.
جونینیو پرنامبوکانو، بازیکن برزیلی سابق لیون که تا چندی پیش مدیر ورزشی این باشگاه نیز بود، به تندی از رودی گارسیا، مربی جدید کریستیانو رونالدو در النصر، انتقاد کرد.
رضا مهاجری پس از شکست برابر فولاد، انتقادات تندی را نسبت به مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان مطرح کرد.
کریم جزیری، مدیر برنامه های کریم بنزما به گزارش جنجالی نشریه اکیپ در مورد برنده توپ طلای 2022 واکنش تندی نشان داد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
​تندیس ویژه هفتمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال» طی مراسمی با در تجلیل از مدیران دانش‌بنیان به سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
بعد از آنکه نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس، از فهرست تیم ملی غنا خط خورد مدیر برنامه‌های او واکنش بسیار تندی به فدراسیون فوتبال این کشور نشان داد.
استاد سوئیسی که پس از آخرین حضورش روی کورت به عنوان بازیکن قادر به کنترل احساساتش نبود، با چشمانی‌تر شده گفت:" این همان چیزی است که می‌خواستم باشد، از شما متشکرم. این یک مسیر عالی بود و حاضرم تمام آن را دوباره از اول طی کنم. "
اظهارات مدیر باشگاه پرسپولیس واکنش‌های تندی را به همراه داشته است که جدیدترین آن‌ها از سوی بختیار رحمانی بوده است.
اهدای تندیس مدیر موفق ملی به اقدامیان
تندیس مدیر موفق ملی در انقلاب چهارم به اقدامیان
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تکرار سه مدال انفرادی و تیمی شاگردانش در بازی های اسلامی بیانگر حرکت در مسیر درست است، گفت: با این سه مدال پاسخ انتقادات را دادیم.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تکرار سه مدال انفرادی و تیمی شاگردانش در بازی های اسلامی بیانگر حرکت در مسیر درست است، گفت: با این سه مدال پاسخ انتقادات را دادیم.
دبیرکل کانون صرافان ایران گفت: بر اساس معاملات صورت گرفته، در حال حاضر نرخ ارز در بازار توافقی معادل هر دلار ۲۹ هزار تومان برای خرید صرافان و ۲۹۳۰۰ تومان برای فروش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ