پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی توضیحاتی درباره لایحه حجاب و عفاف ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
موسی غضنفرآبادی: در پاسخ به این پرسش که آیا در روند رسیدگی به این لایحه چالشی مطرح شد؟ گفت: هیچ چالشی در تصویب مواد این لایحه وجود نداشت.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
آفتاب سوختگی باعث خارش و قرمزی پوست می‌شود، در حالی که مسمومیت با نور خورشید می‌تواند یک واکنش آلرژیک باشد و علائم بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
فیلیپ بریدلاو، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده و فرمانده سابق ناتو، گفت: «اگر انتظار دارید اوکراین مانند ما بجنگد، آن‌ها باید ابزار‌هایی را داشته باشند که ما در اختیار داریم و ما آن ابزار‌ها را به آن‌ها نداده‌ایم.»
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت محل ارز واردات انواع گوشت قرمز از گروه کالایی ۲۱ (ارز از محل تالار اول) به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) تغییر کرد که بر اساس گفته‌های قائم مقام وزیر جهادکشاورزی تغییر ارز مربوط به گوشت منجمد است که کاربری صنعتی و رستورانی داشته و نقش مستقیمی در تنظیم بازار ندارد.
بزرگترین خبر مربوط به چیزی بود که مطالعات به آن دست پیدا نکردند: علیرغم تاثیر فیس بوک بر انتشار اطلاعات هیچ گونه شواهدی مبنی بر این که این پلتفرم تاثیر قابل توجهی بر باور‌های اساسی مردم یا سطوح قطبی شدن سیاسی داشته باشد وجود نداشت.
به گفته یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی؛ این تغییر گروه کالایی که در مکاتبات وزارت صمت صورت گرفته، مربوط به گوشت منجمدی است که در حوزه صنعت و غیر از مصارف خانوار مصرف می‌شود.
محسن روحی‌صفت، دیپلمات سابق ایران در افغانستان گفت: مرز مشخص است و این موضوع منازعه‌آمیزی نیست. در طول سال‌های اختلافی بین دو کشور این این مسائل نبوده و نخواهد بود. ما دو کشور همسایه هستیم و نباید به طرف نزاع و درگیری کشیده شود. راهی بجز گفتگو و مذاکره دو طرف نیست، باید طالبان را فهماند نقشه کجاست؟ مرز کجاست؟
آلودگی صوتی یکی از مصادیق مجرمانه است به همین دلیل سر و صدا در هر صورتی که باشد مجازات به همراه دارد.
روزگاری پایتخت به تیم تاسیسات دریایی می‌نازید و اینَک به آنان می‌بالد. به سفیرگفتمان.
اگرچه وزارت کشور برای برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام آمادگی کرده اما این اقدام نیاز به تائید شورای نگهبان دارد و وزارت کشور باید به شورا اطمینان دهد که زیرساخت‌های لازم برای برای برگزاری انتخابات الترونیکی را فراهم کرده است.
نقش بسیج و سپاه به عنوان ضابطان قانونی دستگاه قضائی در کجای لایحه آمده است؟! و آیا آن‌گونه که در لایحه آمده است، وظیفه بسیج در آموزش عمومی امر به معروف و نهی از منکر خلاصه می‌شود و یا مقابله با منکرات و هنجارشکنی‌ها؟!
شریعتمداری نوشت: در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صد‌ها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب و گسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرز و بوم استفاده می‌کند، کمترین زحمتی دارد؟!
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
جنس متمایز بافت زبان آن را به جایی مناسب برای باکتری ها تبدیل می کند. در نتیجه، برای جلوگیری از این تجمع باکتری ها بر روی زبان باید آن را مدیریت کنید. در اینجا چگونگی این کار را به شما خواهیم گفت.
علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در روز‌های اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا نگاه و روح حاکم بر این لایحه می‌تواند فمینیستی باشد؟ توضیح داد: گاهی اوقات برخی مطرح می‌کنند اینکه دائما «زن» ذکر می‌شود و برای زن می‌خواهند قوانین وضع شود، نوعی فمینیست و نگاه ویژه به زن است. می‌گویند چرا باید به زن به صورت ویژه نگاه شود؟. در حالی که اینگونه نیست و این نگاه دقیقا اسلامی و قرآنی است.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
تیمور صیدی در پاسخ به این سوال که آیا شما ملاقاتی با فرزندتان داشته‌اید، گفت: با بچه‌ام ملاقات داشتیم نمی‌شود دروغ گفت. همیشه زنگ می‌زند. اما تا سری آخر که حکم صادر کردند، نگذاشتند وکیل بر سر پرونده برود این اواخر یک لایحه روی پرونده گذاشته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ