اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر جذاب روز شنبه انتقال ستاره ایرانی به آ. ث. میلان بود که رسانه‌های ایتالیایی نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
مسئله‌ای که تا چند ماه قبل به شوخی شبیه بود، حالا به واقعیت نزدیک شده است؛ حضور قهرمان لیگ عربستان در لیگ قهرمانان.
فرستاده ویژه آمریکا در امور آب و هوا امروز درحالی وارد پکن شد که قرار است مذاکرات «جدی و عمیق» وی با مقامات چینی از فردا دوشنبه آغاز شود.
شنیده می‌شود عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس در حال انجام مذاکراتی جدی با مدیران باشگاه سپاهان است.
برای حفظ مهدی قایدی، استقلال مذاکراتش را با باشگاه شباب الاهلی آغاز کرده است و مدیران باشگاه در تلاش برای حفظ این بازیکن هستند.
بارسلونا در روزهای اخیر، روند مذاکرات برای جذب ویتور روکه، رقیب احتمالی روبرت لواندوفسکی، را شدت داده است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مورد توجه باشگاه‌هایی از امارات و قطر قرار دارد و مذاکرات جدی را انجام داده است.
باشگاه العربی قطر مذاکرات خود را با کوری گونتر، مدافع سابق دورتموند و فعلی تیم فوتبال سمپدوریا، آغاز کرده است.
یک منبع دیپلماتیک سعودی اعلام کرد که مذاکرات نمایندگان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع که از چند روز پیش در جده عربستان آغاز شده، پیشرفت ملموسی نداشته است.
السودانی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره وساطت بغداد در روابط تهران و ریاض اظهار داشت: «ما تمایل جدی ایران و عربستان سعودی برای ادامه نقش عراق به منظور نزدیک‌سازی دیدگاه‌های این دو کشور را احساس کردیم. ما مصمم به اجرای این نقش هستیم و بر این باوریم که این نقش طبیعی عراق است؛ نقش پیشگامی در نزدیک‌سازی نقطه‌نظرات مخالف.»
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی ملی آمریکا با طرح اتهامات همیشگی درباره برنامه هسته‌ای ایران و نزدیک شدن ایران به نقطه ادعایی گریز هسته‌ای مدعی شد جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بر اینکه به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد، تاکید کرده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع آگاه از ازسرگیری روند جدی مذاکرات محرمانه میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن در ارتباط با موضوع آتش بس و پایان دادن به بحران یمن خبر داد.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی و مذاکرات آنها در صنعاء مثبت بود.
جولایی گفت: مدیرعامل شرکت ملی گاز در سفری به عشق‌آباد، خواستار واردات گاز از ترکمنستان برای جلوگیری از افت فشار و قطعی گسترده گاز در استان‌های شمال ایران شد.
پرسپولیسی‌ها برای پر کردن جای خالی لوکادیا، دوباره با علیپور مذاکره کرده‌اند و این بار شانس بیشتری برای موفقیت دارند.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز ضمن ادعای «بحث جدی درباره اصلاحات شورای امنیت» گفت: چشم انداز برگزاری مذاکرات صلح میان کی‌یف و مسکو نمی‌بینم.
مردم ایران چگونه می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند؟ همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران به جز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی را شروع کند.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی را شروع کند.
مذاکره‌کننده ارشد کشورمان گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی‌آزمایی می‌شود.
چاقوکشی زورگیران مشکی پوش در شهر!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ