مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گفت: در هنر نقاشی قهوه‌خانه‌ای بسیاری از آثار بدون امضا هستند که نشان می‌دهد در این اثر منیت وجود ندارد، بلکه هنرمند تنها راوی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
مراسم رونمایی نیمار امروز پیش از دیدار الهلال مقابل الفیحا برگزار خواهد شد.
مدافع جدید استقلال نخستین بازی فصل خود را مقابل ملوان انجام داد.
مدافع جدید ملوان انزلی برای نخستین بار در این فصل مقابل استقلال بازی می‌کند.
آدیداس دقایقی قبل از پیراهن سوم یوونتوس برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.
پوما دقایقی قبل عکس پیراهن سوم میلان برای فصل 24-2023 را منتشر کرد.
برایان دابو در استادیوم فولادشهر حضور داشت و دربی اصفهان را از نزدیک تماشا کرد.
هواداران تراکتور در خطرناک‌ترین منطقه ورزشگاه یادگارامام مستقر شده‌اند.
محمود فکری نفرات منتخب خود در دیدار مقابل شمس‌آذر را مشخص کرد.
پیش بینی می‌شود با رونمایی و راه اندازی رسمی سامانه جست و جوی شغل و ارتقا این سامانه، رصد آمار اشتغال و بیکاری با شفافیت بیشتر انجام شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۲ حدود ۸.۲ درصد بوده که به این ترتیب نرخ بیکاری در ۲۴ استان کاهش یافت.
هیچ کدام از پاسور های تیم ملی والیبال ایران حتی در بین ۱۰ بازیکن برتر این پست در هفته اول لیگ ملت ها مشاهده نمی شوند.
نشست معرفی و رونمایی کتاب «شوق مجموعه‌داری» (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت‌ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
آیین رونمایی از مجموعه آثار امام خمینی(ره)
آیین رونمایی از مجموعه آثار امام خمینی
آئین رونمایی از ۳ مجموعه آثار امام خمینی (ره) در حسینیه جماران با حضور تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار شد.
در حالی رونمایی از اطلس ملی جمعیت جهت برنامه ریزی در حوزه جمعیت برای حال و ۱۰ سال آینده رونمایی شد که آمار این اطلس از سرشماری سال ۹۵ بدست آمده است.
با رونمایی از بخش معناداری از تولیدات سینمای ایران در یک سال اخیر، ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که این فیلم‌ها توان چرخاندن چرخ اقتصاد سینمای ایران را در سال آینده ندارند؛ دغدغه‌ای که می‌بایست با تولید فیلم‌های دارای ظرفیت فروش ویژه به ویژه آثار کمدی رفع شود و رونق نسبی سینمای ایران را شاهد باشیم.
افسانه چتر نور، مهاجم ملی‌پوش تیم شهرداری سیرجان با پوکر در دیدار امروز تیمش 24 گله شد و عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.
با آغاز زمستان ۱۴۰۱، مرکز آمار پرونده تورم در پایان پاییز را رونمایی کرد. اطلاعاتی که نشان از نزدیک شدن تورم سالانه به رکورد ۴۵.۸ درصدی شهریورماه سال گذشته دارد. این در حالی است که تورم ماهانه همچون آبان، کاهشی شده است.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از مراسم تحویل و رونمایی ۶۳۰ دستگاه ون تاکسی در سیزدهمین شنبه «امید و افتخار»هفته آینده خبر داد.
مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از رونمایی از آثار مسابقه بین المللی کاریکاتور جام جهانی در این جزیره خبر داد.
رئیسی در حضور رهبر انقلاب و سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، از آمار ۶ ماهه اول کار دولت رونمایی کرد اما در این بین اعداد اعشار را اشتباه خواند. این اشتباه رئیسی بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ