با آغاز زمستان ۱۴۰۱، مرکز آمار پرونده تورم در پایان پاییز را رونمایی کرد. اطلاعاتی که نشان از نزدیک شدن تورم سالانه به رکورد ۴۵.۸ درصدی شهریورماه سال گذشته دارد. این در حالی است که تورم ماهانه همچون آبان، کاهشی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
سعید آذری، مدیرعامل سابق ذوب آهن، با انتشار یک پست تند از برخی مناسبات پشت پرده سازمان لیگ پرده برداشت.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم توضیحاتی درباره آخرین شرایط این تیم ارائه کرد.
یک وصله ریزسوزن امیدی تازه برای افراد مبتلا به آکنه فراهم می کند تا بتوانند  آن را در کنترل خود داشته باشند.
تیرگی رنگ خورش هم از گردو و هم از رب انار است. البته رب انار هم بسته به رنگش در رنگ خورش تاثیر میگذارد.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگران ایرانی و با کمک پرینتر سه بعدی ارزان قیمت روشی نوینی برای توسعه وصله های ریز سوزن ابداع کرده اند که چند دارو را از طریق پوست به بدن منتقل می کند.
پوستر رسمی باشگاه استقلال برای تقابل امشب با نساجی طرحی از ارسلان مطهری است.
محققان هندی روشی نوین برای استخراج مواد از موهای کوتاه شده مشتریان در سالن های زیادی و تولید بانداژ زخم و ضد آفتاب یافته اند.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که این کشور ۸۰ سال بعد از پیروزی در نبرد استالینگراد، یک بار دیگر با «امپراطوری متشکل از انواع و اقسام دشمنان» مواجه شده است.
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ قطعات ریز دانه ای که توانایی تجمیع با پلاک های دیگر را ندارند می توانند به تنهایی وارد ساخت و ساز شوند.
ریزماه (Micromoon)، زمانی اتفاق می‌افتد که ماه کامل با اوج (لحظه‌ای که ماه در دورترین فاصله از زمین قرار دارد) منطبق می‌شود. طبق تقویم ساخته شده توسط Fred Espenak، اخترفیزیکدان سابق ناسا، ماه کامل در فوریه ۲۰۲۳ دومین و آخرین ریز ماه در سال جاری خواهد بود و این به معنای آنست که برای ناظران، ماه ممکن است کمی کوچکتر از حد معمول به نظر برسد.
رضا عنایتی ابراز امیدواری می کند در صورتی که مدیران به قول های خود عمل کنند بازیکنان هم برای مردم مسجدسلیمان دست به کاری بزرگ خواهند زد.
آقای شهردار! کمترین توقع ما این است که مشکلات ریز پایتخت را درشت ببینید و برایشان فکر چاره‌ای کنید. علاوه بر این بد نیست به عنوان مدیر شهری روز‌هایی را با همراهی انصار و رسانه‌ها پا درشهر بگذارید و مشکلات ریز این کلانشهر را از نزدیک ببینید و درجریان سختی‌هایی که بر پایتخت‌نشینان می‌گذرد، قرار بگیرید.
ماجرای رتیل های خون ریز در آلونک وحشت!
سرکرده باند «رتیل‌های خون ریز» در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به مشروب خوری، آزار و اذیت‌های وحشیانه زنان جوان و شکنجه‌های دلخراش آنان گفت: من هیچ اعتقاد مذهبی ندارم و از شکنجه زنان لذت می‌برم! به ویژه وقتی با گریه التماس می‌کردند که رهایشان کنم، ولی من به همراه دیگر همدستانم از آن‌ها فیلم می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم، سپس برای آن که کسی جیغ و فریاد آنان را نشنود صدای موسیقی را بلند می‌کردیم.
تبریز- رئیس هیات بسکتبال آذربایجان شرقی مشکلات ریز و درشت تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر به عنوان تنها تیم آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال را تشریح کرد.
یک تکنیک جدید، چاپ الگوهای منحنی بر روی ریزتراشه‌ها را ممکن می‌کند و نکته جالب این است که از آب شکر برای انجام این کار استفاده می‌شود.
ژوزه مورایس با کنایه در مورد کری‌خوانی ساپینتو بابت پیروزی هفته اول مقابل سپاهان اظهارنظر کرد.
کاهش دور ریز مواد غذایی از جنبه‌هیا مختلف برای محیط زیست حیاتی‌ست.
شاید یکی از قدیمی‌ترین پادشاهی‌های جهان در قرن بیست ویکم، سلطنت انگلستان باشد که از قرن دهم میلادی تا به امروز نهاد سلطنت در این کشور پابرجا بوده است.
به تازگی یک حسگر ردیابی نشانگرهای عرق پوست ابداع شده که با استفاده از یک «پلیمر حک شده مولکولی» ردیابی می کند و عملکرد آن نسبت به نمونه های فعلی بهتر است.
تحقیقی جدید به رهبری یک محقق ایرانی نشان می دهد با افزودن ماده ای از پوسته های دور ریز میگو می توان سیمانی قدرتمندتر ساخت.
شیراز - رئیس پارک ملی و منطقه حفاظت شده بهرام گور نی ریز گفت: یک راس گورخر بر اثر برخورد با خودرو در شهرستان نی ریز تلف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ