مهاجمان تیم ملی ایران بعد از شکست ولز با یک درخواست غیرمنتظره مواجه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، درخواست عجیبی از مدیران بارسلونا برای پرداخت یکی از بندهای پاداشش داشت.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.
رضا میرزایی هنگام ورود به محل بازی دوستانه استقلال با آریو اسلامشهر با هواداران ناراضی آبی‌ مواجه شد.
پیشکسوت استقلال استوری عجیبی در اینستاگرام منتشر کرد.
مدافع فصل گذشته الاهلی قطر در مذاکرات با مسئولان باشگاه تراکتور رقم عجیبی را درخواست کرده است.
باشگاه بارسلونا قصد داشت به عنوان یک شاکی خصوصی در پرونده نگریرا عمل کند اما دادگاه آن را رد کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، درخواست امضای یک هوادار را با یک روش جالب عملی کرد.
ستاره استقلال درخواست ویژه‌ای از کمیته داوران برای فینال احتمالی با پرسپولیس در جام حذفی داشت.
مدیر آکادمی سپاهان همچنین ادعا کرده که پدر او درخواست یک خانه مبله بزرگ و ۴۰ میلیون تومان دستمزد ماهیانه و تغذیه موردنظر خودش را کرده بود و همچنین خارج از زمان تمرین تیمی، تمرینات شخصی عجیب برای آرات می‌گذاشت.
خوان لاپورتا دیروز در بیرون دفترش در باشگاه بارسلونا با درخواست عجیب یک هوادار روبه‌رو شد.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
علیرضا بیرانوند شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی را مطرح کرد.
واکنش عجیب سجادی به درخواست یک هوادار فوتبال برای راه‌اندازی VAR: از کلمات فارسی استفاده کنید!
فرزین گفت: برخی از افراد از بازار آزاد ارز تامین می‌کنند و کالا را خریداری می‌کنند، اما بعدا در سامانه نیما درخواست ارز می‌کنند که این کار امر مصداق بارز پولشویی است که ما با آن برخورد می‌کنیم و کالای خریداری شده را قاچاق محسوب می‌کنیم.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: با توجه به نمونه‌های خونی که از دانش آموزان در مدارس گرفتیم شرایط آن‌ها طبیعی بوده، البته بنا به احتیاط و وظیفه ۱۸ نفر از دانش آموزانی که والدین آن‌ها درخواست آزمایش از فرزندانشان داشتند به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند که طبق بررسی‌ها سالم بودند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
یکی از هواداران رئال مادرید شب گذشته درخواست عجیبی از کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم، مطرح کرد.
پیشکسوت فوتبال تبریز در پی رخ دادن برخی اشتباهات داوری علیه تیم تراکتور از کمیته داوران درخواست عجیبی را کرد!
در شادترین شب زندگی لیونل مسی، یک سابریتی مزاحم اینستاگرامی با درخواستی عجیب رو سکوی قهرمانی باعث ناراحتی ستاره آرژانتینی شد.
روبرت لواندوفسکی، کاپیتان تیم ملی لهستان، شایعات در مورد اعطای پاداش به بازیکنان این تیم را تکذیب کرد.
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در متن یک اتفاق عجیب قرار داشته است.
طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه‌های تراکتور و استقلال، قرار است کاوه رضایی در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگردد و به این ترتیب این بازیکن تنها در ۱۱ بازی آینده می‌تواند تراکتوری‌های را در لیگ برتر همراهی کند.
یک کوهنورد ژاپنی که در بالای کوه فوجی به ارتفاع حدود ۳۸۰۰ متر حضور داشت، درخواست عجیبی را انجام داد که در عین ناباوری اجابت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ