سخنگوی دولت گفت: صنعت هسته‌ای کشور صنعت پیشرویی است و دولت در این مسیر بسیار مصمم و جدی و با سرعت هر چه شتابان‌تری پیش خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت هسته‌ای کشور، می‌تواند علاوه بر اقتدار و افتخار، اقتصاد را نیز ارتقا ببخشد.
رئیس جمهوربا بیان این که موفقیت صنعت هسته‌ای با وجود تحریم‌ها الگویی برای دیگر صنایع است گفت: دستاوردهای صنعت هسته‌ای نشان‌داد جوانان عزیز این کشور چگونه تهدید را به فرصت تبدیل کردند.
جمعی از مقامات کشوری و لشکری صبح امروز (چهارشنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
روایت یک خبرنگار از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جمعی از  دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور صبح دیروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار با دانشمندان هسته‌ای کشور فرمودند: دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون میدانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفت‌های علمی کشور است.
بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور
تصاویری از دیدار علیرضا احمدی‌روشن فرزند شهید مصطفی احمدی‌روشن با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از دیدار آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲، از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی بازدید کردند.
رهبر معظم انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با آرمیتا رضایی‌نژاد دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد دیدار و گفتگو کرد.
جمعی از دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح یکشنبه (۲۱ خردادماه ۱۴۰۲) از نمایشگاه دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛
دستیابی دانشمندان ایرانی به «فناوری و دانش بومی در چرخه سوخت هسته‌ای» از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود که در هر بخش محققان و متخصصان، توضیحات لازم را به رهبر انقلاب اسلامی ارائه می‌دادند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایجاد یک ظرفیت گسترده برای روایتگری صحیح حائز اهمیت است، زیرا اکنون با روایتگری مستمر علیه کشور و صنعت هسته‌ای مواجه هستیم.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم رونمایی از دو محصول فناورانه صنعت هسته‌ای کشور گفت: بالغ بر ۱۴۰ صنعت کشور از فناوری هسته‌ای استفاده می‌کنند.
اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نیروگاه اتمی کارون را کشور فرانسه قبل از انقلاب آغاز کرده و ایران در صنعت هسته‌ای فرانسه سهام داشته است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی ایران یکی از دستاوردهای پرافتخار انقلاب اسلامی است که رشد و ترقی را برای کشور به ارمغان آورده است.
پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای منشا اصلی فعالیت‌های علمی و پژوهشی در صنعت هسته‌ای کشور است، که نتایج پژوهش‌های آن می‌تواند اثرات مثبت و مهمی در جامعه داشته باشد.
در طول سال سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مبتنی بر سند راهبردی جامع صنعت هسته‌ای کشور مسیر جدیدی را در تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای ایجاد کردند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قانون اقدام راهبردی قانون خوبی برای توسعه صنعت هسته‌ای بود و امروز اجرای این قانون غنی‌سازی را به سطحی رساند که در زمان حاضر ظرفیت غنی‌سازی کشور به بیش از دو برابر کل تاریخ این صنعت رسیده است.
سازمان انرژی اتمی ایران همگام با برنامه‌های راهبردی و کلان کشور در دولت سیزدهم با رویکردی متفاوت و با توجه ویژه به منافع ملی و موضوعات روز دنیا، سند راهبردی صنعت هسته‌ای کشور در افق ۱۴۲۰ را تهیه و منتشر کرده است.
زلنسکی گفت: دیپلمات‌های اوکراینی و نمایندگان شرکای اوکراین هر کار بتوانند برای تضمین اینکه تحریم‌های جدید علیه روسیه صنعت هسته‌ای این کشور را هدف گیرد، انجام خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ