تعداد بلیت اختصاص یافته به بانوان برای تماشای دیدار پرسپولیس و نفت آبادان مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلیت های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.
در بازی استقلال – تراکتور تماشاگران تیم میهمان خیلی بیشتر از میزبان بود. هر چند پیش از سوت پایان بازی خیلی از آنها به سبب نتیجه ای که در بازی رقم خورد، استادیوم را ترک کردند.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
ورزشگاه پاس قوامین به چند دلیل در سال‌های گذشته مجوز برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر را ندارد.
دقایقی قبل از شروع دربی نزدیک بود اتفاق تلخی برای چند بازیکن پرسپولیس رخ دهد.
یکی از خصوصیات مهم وحید امیری دوندگی او است، مردی که خستگی ناپذیر می دود این بار چهره دیگری از خود در زمان گل خوردن پرسپولیس در برابر سپاهان نشان داد.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
در تمرین روز گذشته تراکتوری‌ها چند دختر بچه نیز تماشاگر عملکرد بازیکنان بودند.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
چند هفته ای است که تماشاگران به استادیوم های لیگ برتر برگشته اند و باید گفت این حضور گرما و سطح کیفی بازی ها را بهتر کرده است.
شاگردان خمس در حضور تماشاگران خود توانستند به یک پیروزی شیرین مقابل فولاد دست یابند.
اولین مورد که سال‌هاست در ایران تبدیل به یک بحران عجیب شده است، حضور تماشاگران زن در ورزشگاه به‌صورت خانوادگی بود. هم در عربستان و هم در عراق که عقاید مشابهی وجود دارد، تماشاگران زن بدون محدودیت خاصی در ورزشگاه‌های فوتبال حاضر شده و در کنار دیگر اعضای خانواده‌شان به تشویق تیم مدنظرشان پرداختند. این موضوع در عراق که بعد از مدت‌ها توانسته بود یک میزبانی مهم به دست بیاورد، بیشتر خودنمایی کرد.
سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هفته بعدی لیگ برتر با رعایت چند مصوبه، با حضور تماشاگران برگزار می شود.
پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.
به نظر می رسد که باز هم چند هفته لیگ برتر والیبال بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.
حضور تماشاگر در بازی استقلال و پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه نخست این بازی مشکل ساز شد.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
طبق ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر تسامح امارات با شرکت در مراسم اعطای مدرک فارغ التحصیلی به دانشجویان دانشکده روانشناسی تطبیقی، از دادن مدرک به یکی از دانشجویان خودداری کرد و آن را روی میز انداخت، به این دلیل که وی وقتی روی سن آمد رو به تماشاگران با خوشحالی دست تکان داده و احتمالا چند لحظه باعث معطلی وی شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار وزیر اماراتی را زننده و مغایر با شان یک مراسم عمومی توصیف کردند.
بر اثر ریزش بخشی از جایگاه تماشاگران تیم فوتبال کولو کولو شیلی چند نفر زخمی شدند.
چند تماشاگر خانم یک بازی لیگ برتر در شهرستان را از نزدیک دیدند.
چند تماشاگر خانم یک بازی لیگ برتر در شهرستان را از نزدیک دیدند.
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
ساخته تونی گیلروی، یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه این فیلمساز و در عین حال، یکی از بهترین تریلر‌هایی است که با مضمون حقوق و وکالت ساخته شده، اما این اثر چیزی فراتر از دعوا‌های حقوقی کار‌های کثیف یک وکیل برای چند موکل است و یک داستان پرتعلیق و تاثیرگذار با پایانی قابل پیش بینی برای تماشاگران حرفه‌ای سینما را با خود به همراه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ