اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: سال گذشته بر اساس رای دیوان عالی کشور اگر از عمر تغییر کاربری ۳ سال گذشته و کاری انجام نشده باشد دیگر مشمول قوانین کیفری کشور نمی شود.
مدیر تیم‌‌های پرسپولیس گفت:در بازی دیروز اتفاق خیلی مهمی در زمین رخ نداد و اگر دوستان فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است می‌توانند در بازی‌های آینده آن را جبران کنند.
یکی از قربانیان این راننده پلید به کارآگاهان گفت که از شهریار به محدوده ملارد سوار خودرو شدم، چند دقیقه بعد راننده از جیبش چاقو درآورد و در خیابان خلوت به من تعرض کرد و با سرقت گوشی و کیف پولم مرا با تهدید از اینکه اگر بروم شکایت کنم مرا خواهد کشت، رهایم کرد.
قالیباف گفت: اگر ما اهداف انقلاب را متوازن پیش نبریم و شکلی کاریکاتوری از آن بسازیم خواسته انقلاب و مسیر درست نیست. وقتی بر مردم تاکید داریم حسنش بر این است که اگر اشتباهی کردیم، مردم ناظرند، می‌بینند و به ما تذکر می‌دهند؛ مردم می‌بینند و از ما نقد و انتقاد و اگر لازم شد اعتراض می‌کنند.
مدیررسانه ای آلومینیوم با اعتراض به تصمیمات داوری در بازی با صنعت نفت، معتقد است بازیکن حریف با دست گلزنی کرده است.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!
ملک‌شاهکویی امنیت مردم گلستان را خط قرمز بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و هشدار داد: اگر کسی بخواهد این امنیت را برهم بزند با تمام توان با آنها برخورد می‌کنیم و در همین راستا بیشتر کسانی که با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شده‌اند و اگر هم تاکنون دستگیر نشده‌اند، قطعاً به سراغ آنان خواهیم رفت.
گفتگو شاید کمک کند که به راه‌حل نزدیک شویم، اما راه‌حل نیست، یعنی این‌جوری نیست که ما بیاییم گفتگو کنیم و مساله‌ای که در خیابان می‌بینیم، حل شود.
باشگاه مس سونگون با ارسال نامه ای به سازمان فوتسال، اعتراض خود به داوری بازی با گیتی پسند را اعلام کرد.
عکسی از دو خانم معترض در کنار استخوان‌های دایناسور منتشر شد که بنری را به اهتزاز درآورده بودند که روی آن نوشته شده بود «چه اتفاقی می‌افتد اگر دولت آن (وضعیت آب و هوایی) را تحت کنترل نداشته باشد؟»
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکیدد بر لزوم فراهم شدن فرصت بیان نقد و اعتراض در جامعه اظهار کرد: اگر فرصت بیان نقد را به یک منتقد عالم و سالم ندهیم به طور طبیعی با نامحرم گفت‌وگو خواهد کرد و این به نفع کشور ما نحواهد بود.
اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: اگر اعتراض با آشوب، اغتشاش و غارت اموال عمومی و مردم همراه شد، اگر اعتراض با فحاشی، آتش زدن اموال مردم، ایجاد ناامنی و کشتار مردم همراه شد، دیگر اعتراض نیست.
رئیس قوه قضائیه گفت: اگر اعتراض با آشوب، اغتشاش و غارت اموال عمومی و مردم همراه شد، اگر اعتراض با فحاشی، آتش زدن اموال مردم، ایجاد ناامنی و کشتار مردم همراه شد، دیگر اعتراض نیست.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
مساله صرفا حجاب نیست. مگر می‌شود در جامعه‌ای که یک عقبه تاریخی و ریشه دار حتی قبل از اسلام درباره حجاب دارد، به این شیوه روسری را در آتش بیندازند؟! این یک حرکت واکنشی است. آن جوان دنبال فرصتی بوده تا اعتراض کند و حالا با فوت مهسا امینی فرصت یافته است
رییس جمهور در پاسخ به سوالی درباره فوت مهسا امینی در ایران اظهار داشت: رخدادی که اتفاق افتاده در دست بررسی است و نظر نهایی در این باره را با مقام قضایی است؛ آنچه درباره فوت این خانم مطرح است و اگر قصور و تقصیری بوده، حتماً بررسی می‌شود و من در تماس با خانواده او هم قول دادم فارغ از آنکه مجامع جهانی موضع بگیرند یا نه، مساله را پیگیری کنم.
مدیر رسانه‌ای ملوان با اشاره به اینکه انزلی پر باران‌ترین شهر ایران است، گفت: اگر قرار باشد با باران شهریور ماه که یک باران خیلی مختصر بوده یک مسابقه لغو شود، با این شرایط تا انتهای زمستان نباید در انزلی بازی کنیم.
سرمربی هوادار می‌گوید مقصر شکست برابر پرسپولیس او بوده و هیچ بهانه‌ای نخواهد آورد.
ما در تهران بازی می‌کنیم و دوست داریم برابر هوادارانمان بازی کنیم. اگر ورزشگاه شرایط بازی ندارد چرا بازی را در این محل برگزار می‌کنند؟
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط حساس تیم ملی، مدعی است که باید به تغییرات شکل گرفته احترام گذاشت و از مهدی تاج در راستای منافع ملی حمایت کرد.
حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.
موسوی در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحولی در شرایط تیم ملی شود، در اردو می‌ماند، گفت: الان وقت تغییر و تحول نیست و باید با همین شرایط برویم. برخی تیم های درجه چند آسیا شرایط‌شان از ما بهتر است. شرایط ما از چند سال قبل بد بود، اما امسال فاجعه است.
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ