شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مقابل تراکتور ارائه کرد.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل شفیلد ونزدی به برتری رسید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
بهمن موتور محصولات خود را با کاربری آفرودی در معرض دید علاقمندان این نوع خودروها گذاشت. این شرکت پیکاپ G9 و کاپرا و ون اینرودز را با کاربری خاص گردشگری به نمایش گذاشته است.
محمدرضا اخباری در اولین تجربه رسمی با گل‌گهر سیرجان موفق شد تا عملکردی درخشان از خود به جای بگذارد.
تعداد ۸ اثر از آثار هنرمندان کرمانشاهی در حوزه چوب و منبت در موزه پکن کشور چین به نمایش در می‌آید.
مدافعان چپ و راست سپاهان با آمادگی کامل به استقبال فصل جدید لیگ برتر می‌روند.
نمایشگاه مجموعه اسناد و تصاویر مشروطه در عکسخانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می‌شود.
اوریول رومئو و فرانکی دی‌یونگ در اولین دیداری که کنار هم به میدان رفتند، تحسین ژاوی را باعث شدند.
کنفرانس مشترک اتحادیه بین‌المللی مخابرات و آژانس فناوری سازمان ملل با عنوان «AI for Good» در سوئیس برگزار شد که در آن ظرفیت ربات‌ها، از جمله چندین ربات انسان‌نما به نمایش درآمد.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
Watch ۶ Classic دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۴۷۰ x ۴۷۰ پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری کلاسیک ۴۲۵ میلی آمپر ساعت گزارش شده است که نسبت به Watch ۴ Classic و Vanilla Watch ۵ کمی افزایش یافته است.
معاون گردشگری کشور گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی محل تلاقی سه مأموریت وزارتخانه هستند و این ظرفیت با تولید و انتشار محتوا قابل ارائه و نمایش است.
رئیس سازمان بهزیستیص گفت: سازمان بهزیستی افتخار دارد زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید.
دولت می‌تواند دوره‌های آموزش همگانی را برای همه افراد هفت تا پنجاه سال مطابق احکام قانون و متناسب با ظرفیت دستگاه‌ها برگزار نماید.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، در اظهارنظری جنجالی درباره ستاره فرانسوی تیمش، کیلیان امباپه، گفت او ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند بهتر از آنچه این روزها به نمایش می‌گذارد فوتبال بازی کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یکی از وظایف مهم همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور، آن است که ظرفیت‌های لازم برای توسعه پلتفرم‌های داخلی جهت کمک به انتقال محتوا به مخاطب را فراهم کنند.
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟
شادروان حداکثر بیست دقیقه فیلم بود و قدرت یک تله فیلم را نیز نداشت اما علفزار با توجه به مضمون حساسش و فرم اثر، از ظرفیت لازم برای نکه داشتن تماشاگر در سالن برخوردار بود و بازی قابل قبول پژمان جمشیدی که تفاوت چندانی با بازی‌اش در درام‌هایی که اخیراً بازی نکرده نداشت، باعث شد تا این فیلم، بهترین فیلم روز دوم باشد.
در سالن نمایش نیز اولویت نشستن در بهترین موقعیت سالن (انتهای سالن) با دارندگان کارت‌های سفید و صورتی است و دارندگان کارت‌های آبی و دارندگان کارت‌های زرد که خوش‌شانس بوده‌اند و توانسته‌اند با توجه به ظرفیت سالن وارد شوند در پیشانی سالن نمایش و در قسمت جلویی بالکن‌ها می‌نشینند، این اولویت بندی در نشست‌های خبری نیز به همین شیوه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ