نتايج انفرادی و‌ تیمی فیزیک انتخابى تيم ملى پرورش اندام؛ بسامی اوورال شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی از داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی با پیغام «وضعیت علمی شما تحت بررسی و پس از آن نتایج به اطلاع داوطلب خواهد رسید» روبه رو می‌شوند افرادی هستند که برای دو یا چندمین بار در کنکور شرکت کرده‌اند و رتبه یا رتبه‌های گذشته‌شان یا سوابق تحصیلی آن‌ها تفاوت فاحشی با رتبه فعلی‌شان دارد.
نتایج مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جاده آقایان بزرگسال سال ۱۴۰۲ که به میزبانی اراک در حال برگزاری است اعلام شد.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش نیز ابتدای تیر‌ امسال منتشر خواهد شد و افرادی که به بخش ارزیابی تکمیلی رسیدند، معرفی می‌شوند.
نتایج مطالعه‌ای نشان داد، افرادی که بیش از ۹ ساعت در شب می‌خوابند، دو برابر در معرض خطر ابتلا به زوال عقل قرار دارند. با این حال، کسانی که بین ۵.۵ تا ۷.۵ ساعت در شب می‌خوابند، حتی زمانی که از عوارض اولیه بیماری آلزایمر رنج می‌برند، کاهشی در سلامت شناختی خود مشاهده نمی‌کنند.
محققان در طول آزمایش بالینی روی افرادی که به آنها واکسن ضد HIV تزریق شده بود، پاسخ‌های قوی سلول T را مشاهده کردند. در این واکسن‌ها از نانوذرات خودآرا استفاده شده بود.
نتایج نشان داد که هوش به‌طور کلی با استرس کمتر (پریشانی و نگرانی کم و درگیری با کار زیاد) قبل و بعد از آزمون‌های هوش مرتبط است حتی بدون انجام آزمون، افرادی با ضریب هوشی بالاتر احساس شادی و انرژی بیشتری داشتند.
ماریت بون، یکی از محققان این تحقیق از مرکز پزشکی دانشگاه لیدن در هلند اظهار کرد: نتایج مطالعه ما نشان می‌دهد که زمان بهینه برای قرار گرفتن در معرض سرما در یک زمان خاص از چرخه ۲۴ ساعته بدن است.
گروهی از پژوهشگران بین‌المللی به رهبری محققان کالج دانشگاهی لندن در مطالعه‌ای به بررسی افرادی با اجداد اروپایی، بومی آمریکا و آفریقایی پرداخته‌اند و قسمت‌های مختلف ژنوم انسان را با خصوصیات صورت آن‌ها مقایسه کرده‌اند. سپس نتایج این یافته‌ها با وضعیت سایر انسان‌ها و نئاندرتال‌ها مقایسه شد. درنهایت محققان متوجه شدند که ۲۶ تکه از ژنوم انسان ارتباط محکمی با شکل صورت دارد.
نتایج یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهد: احتمال بهبود شرایط حافظه در افرادی که دارای اختلال شناختی خفیف هستند و در مورد پیری مثبت فکر می‌کنند، نسبت به افرادی که منفی فکر می‌کنند، بیشتر است.
نتایج مطالعات نشان می‌دهد افرادی که روزانه ۷ ساعت پشت میزنشینی دارند، نزدیک به دو برابر دیگران در معرض کمردرد و آسیب دیسک‌های کمر قرار دارند.
پژوهشی که بر روی بیش از ۷۰۰ هزار زن در ایالات متحده و اروپا انجام شد، نشان داد در افرادی که تابع رژیم غذایی مدیترانه‌ای هستند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ ۲۵ درصد کمتر است.
پژوهشی در سال ۲۰۱۸ در مجله علمی لانست سایکیاتری برمبنای بررسی عادت‌های ورزشی و سلامت روانی ۱.۲ میلیون نفر منتشر شد. افرادی که روزانه ۳۰ دقیقه تا یک ساعت ورزش می‌کرده‌اند بهترین نتایج را به‌دست آورده‌اند و دو روز در ماه کمتر عوارض و مشکلاتی در سلامت روان در مقایسه با افرادی که اصلاً ورزش نمی‌کردند از خود نشان دادند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مصرف منظم مُلین‌ها برای کاهش یبوست ممکن است احتمال ابتلا به زوال عقل را در آینده افزایش دهد. این خطر حتی در میان افرادی که از چندین نوع مُلین یا مُلین‌های اسمزی استفاده می‌کنند، بیشتر است.
ارائه کرسی ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ به جریان اپوزیسیون، تنها حلقه‌ای از زنجیره کلی طرح و برنامه‌های گسترده جهان غرب جهت تقابل و خصومت گفتمانی با ایران و البته کسب نتایج عینی از این مساله محسوب می‌شود. مساله‌ای که در عین خاص بودن نباید به مثابه رویدادی انفرادی تحلیل و تفسیر شود و بدون تردید، هم صاحب عقبه است و هم در آینده جلوه‌هایی عینی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و اهداف مشخصی را نیز دنبال می‌کند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که برای مدت طولانی ازدواج کرده اند ممکن است تا حدی در برابر زوال عقل محافظت شوند.
انزوای اجتماعی و تنهایی از عوامل رایجی هستند که در سلامت قلب و عروق و مغز مؤثر شناخته شده‌اند. فقدان ارتباط اجتماعی، با افزایش خطر مرگ زودرس [به هر دلیلی]، به خصوص در مردان، مرتبط است. انزوا و تنهایی با افزایش نشانگر‌های التهابی ارتباط دارد و افرادی که از نظر اجتماعی ارتباط کمتری با دیگران دارند، احتمال دارد بیشتر علائم فیزیولوژیکی استرس مزمن را تجربه کنند.
نتایج یک مطالعه بزرگ روی ۲ میلیون نفر نشان داد، مصرف زیاد شیر باعث افزایش سطح کلسترول نمی‌شود. در این پژوهش مشخص شد، کسانی که هر روز شیر می‌نوشیدند، سطح کلسترول بد یا LDL کمتری نسبت به افرادی که شیر نمی‌نوشیدند، داشتند.
نتایج اولیه که به تازگی از کار آزمایی ۱۵۷ بیمار مبتلا به ملانوما منتشر شد نشان می‌دهد که خطر عود سرطان یا مرگ در افرادی که واکسن و کیترودا را دریافت کرده‌اند ۴۴ درصد کم‌تر از افرادی است که به تنهایی صرفا ایمنوتراپی را دریافت نموده‌اند.
تا دیروقت بیدار ماندن می‌تواند سرگرم کننده باشد، اما نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که می‌تواند برای قلب و سلامت کلی شما نیز مضر باشد. محققان دریافته‌اند افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند نسبت به افرادی که زود به رختخواب می‌روند و زود از خواب بیدار می‌شوند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ یا بیماری قلبی هستند.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: پس از اینکه پاسخ استفساریه مجلس از سوی رئیس جمهور ابلاغ و در روزنامه رسمی کشور منتشر شود، باقی افرادی که با ملاک قرار گرفتن نمره تراز، حایز قبولی در آزمون می‌شوند، جزو پذیرفته‌شدگان آزمون فوق‌العاده وکالت محسوب خواهند شد.
بر اساس نتایج مطالعه‌ای که اخیرا انجام گرفته، از دست دادن قدرت شنوایی در افرادی که دچار بیماری دیابت هستند دو برابر نسبت به سایر افراد متداول‌تر است.
نتایج مطالعات اخیر نشان می‌دهد که بسیاری از بیماران مبتلا به تنگی کانال نخاعی کمری، پنج تا ۱۵ سال پس از تشخیص تنگی، به کاردیومیوپاتی آمیلوئید ترانس تیرتین مبتلا می‌شوند. این امر ماورر را بر آن داشت تا به این فکر کند که آیا غربالگری این بیماران که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند می‌تواند افرادی را که در معرض خطر کاردیومیوپاتی ترانس تیرتین هستند یا در مراحل اولیه قرار دارند را شناسایی کند.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که دوره‌های افسردگی در اوایل زندگی با از دست دادن حافظه در آینده مرتبط است. افرادی که در ۲۰، ۳۰ و ۴۰ سالگی افسردگی و اضطراب را تجربه می‌کنند، در دهه ۵۰ زندگی خود دچار مشکلات حافظه می‌شوند.
نمیتوانم از یاد ببرم همین چند وقت پیش، هرگاه مذاکرات به نقطه مطلوب می‌رسید، اقلیتی در داخل کشور را، غم و غصه فرا می‌گرفت. وحشت داشتند از اینکه برجام به ثمر برسد و نتایج طبیعی بر آمده از این توافق بر انتخابات ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. . در چهارشنبه‌ای که تکلیف انتخابات آمریکا در حال روشن‌شدن بود؛ در جلسه‌ای رسمی، فردی بعد ازتماس با همکارانش با چشمانی پر از برق شادی وارد شد و گفت که در دو ایالت آمریکا توازن به نفع ترامپ در حال شکل‌گیری است و از آن‌سو تعمق افرادی از دولت را با نگاهی دور اندیشانه می‌دیدم که در مقابل تحریم باید کشور را مدیریت می‌کردند. این فرق آدم‌ها و مشرب هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ