پیرس مورگان خبرنگار انگلیسی و از دوستان نزدیک رونالدو، توییت های زیادی را علیه لیونل مسی منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توییتر اکنون کاربران را ملزم می‌کند برای مشاهده توییت‌ها، در این پلتفرم شبکه اجتماعی، حساب کاربری داشته باشند.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، مجبور شد توییت‌های قدیمی‌اش علیه گرت بیل و تیم جدیدش را پاک کند.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، مجبور شد توییت‌های قدیمی‌اش علیه گرت بیل و تیم جدیدش را پاک کند.
در پی انتشار توییت‌هایی منتسب به سید علی خمینی او اعلام کرد که در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی فعالیت ندارد.
کاربران سرویس توییتر بلو حالا تا یک ساعت پس از ارسال توییت، می‌توانند آن را ویرایش کنند.
پس از درگیری روز گذشته مرزبانان ایرانی با طالبان توئیت‌های علی علیزاده و سخنان رائفی پور درباره طالبان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را در پی اشته است.
بر اساس توصیه‌های طب سنتی باید رحم و تخمدان را گرم نگه داشت، زیرا رطوبت پذیری و سرد شدن رحم باعث پیری زودرس رحم می‌شود و همین امر به یائسگی زودرس، کیست و فیبروم می‌انجامد.
بر اساس توصیه‌های طب سنتی باید رحم و تخمدان را گرم نگه داشت، زیرا رطوبت پذیری و سرد شدن رحم باعث پیری زودرس رحم می‌شود و همین امر به یائسگی زودرس، کیست و فیبروم می‌انجامد.
دادستان تهران گفت: در خصوص توییت‌های زیباکلام و منصوری درباره بدحالی دختران دبیرستانی که توسط این دادستانی اعلام جرم شده بود، نامبردگان به دادسرا احضار شدند.
دانشمند هلندی در پاسخ به سوال یکی از توییت‌ها درباره اینکه انتظار می‌رود زلزله‌ای جدیدی استانبول، بزرگترین شهر ترکیه را بلرزاند، پاسخ داد: «تعیین بازه زمانی زلزله بسیار سخت است، اما امیدوارم بتوانیم قادر به تعیین زمان زلزله قبل از وقوع آن باشیم».
نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی بن‌بست به وجود آمده در مذاکرات احیای برجام را غیر منطقی توصیف کرد.
محسن برهانی پس از انتشار توییت‌هایی در مخالفت با برخی اعدام‌ها با عنوان «محاربه» مورد غضب رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته است.
پس از قرارداد رونالدو با النصر کاربران توییت‌های طنزی درباره بازی احتمالی النصر و نساجی منتشر کردند.
توییت‌های چندی قبل وزیر خارجه به زبان‌های چینی و فارسی در حمایت از سیاست چین واحد و انتقاد از استقلال و جدایی تایوان با توجه به موضع اخیر چین در فضای مجازی مورد توجه واقع شده است.
کیلیان امباپه بعد از پیروزی مراکش بر اسپانیا در توییت‌هایی این پیروزی و درخشش اشرف حکیمی، ستاره مراکشی هم‌تیمی‌اش در پاری سن ژرمن را تبریک گفت.
محمدالکعبی، خبرنگار مطرح قطری با توییت‌های خودش علیه آلمانی‌ها جنجال‌آفرین شد.
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند.
انتشار یک توئیت عجیب از سوی سیاوش یزدانی و حمله مستقیم به سرمربی پرتغالی استقلال، حاصلش محرومیت از تمرین و طبعا خط خوردن نام مدافع آبی‌ها برای سفر به اصفهان بود.
نقدعلی خطاب به رییس جمهوری بیان کرد: آقای رییس جمهور به این وزیر بگویید که به حوزه کاری خودش همچون میراث فرهنگی رسیدگی کند نه اینکه شب و روز مشغول توییت بازی باشد آن هم توییت‌های که مربوط به حوزه کاری خودش نیست.
باشگاه تاتنهام یکی از توییت‌های اخیر خود که به نظر می‌رسید برای تمسخر مارسی، حریف این تیم در لیگ قهرمانان، منتشر شده است را پاک کرد تا به جنجال‌ها پایان دهد.
هواداران منچستریونایتد از توییت ایلان ماسک درباره خرید این باشگاه، که بعدا ادعا شد شوخی بوده است، عصبانی هستند و می‌گویند باشگاه‌شان به وضعی افتاده که مایه تمسخر باشد!
وزیر خارجه آمریکا و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییت‌هایی خواستار آزادی زندانیان دوتابیعتی در ایران شدند.
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در دیدار برابر برنتفورد با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.
دیاکو حسینی، کارشناس مسائل بین‌الملل اظهارات علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات برجامی وین در توییتر را به باد انتقاد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ